Harmincegy

102 9 0
                                    


- Kibaszott kurva...- morogta Finn.

- Ki? - kérdeztem.

- Ortega.

- Miért? Tök kedves. - ellenkeztem.

- Elmondjam neked, ami történt egy hónappal ezelőtt? - kérdezte.

- Nyugodtan. Bennem totálisan megbízhatsz. - érintettem meg Finn karját.

- Rám mászott és le akart szopni. - nevetett.

- Az szép. - pillantottam hátra. Jenna és Asher éppen nyalták-falták egymást. Egy pillanatra, de csak is egy pillanatra úgy éreztem, hogy elbőgöm magamat. Végül is jogosan. Én voltam a fiú mellett, amikor a kórházi ágyban feküdt, én aggódtam betegesre magamat és erre Asher bunkóságát kapom cserébe. Köszi. - Rohadjon meg.

- Már te is ellene vagy babám? - nézett rám Finn büszkén.

- Totálisan. - bólogattam.

- Vagy csak simán féltékeny vagy rá? - böködte a vállamat Finn.

- Lehet. - morogtam.

- Nem kell annak lenned. Te egy erős csaj vagy, szép is, mi kell még az embernek? Ha Mr. Angel meg vak, arról te kibaszottul nem tehetsz.

- Szerinted szép vagyok? - kérdeztem röhögve.

- Ne mondd azt, hogy nem vagy az. Angel vezetéknév nélkül is egy angyal vagy. - ezen elmosolyodtam.

- Köszi. - pirultam el.

- Nem kell itt semmit sem köszöngetned.- néztük mindketten Jenna-ékat. Ekkor elkapott a hév. Megálltam a folyosó közepén, Finn-t magammal rántva.

- Meg akarod kapni azt, amit tegnap este úgy akartál? - kérdeztem.

- Igen. - mondta suttogva. Sötétkék pulóverének nyakát megfogtam, majd a fiú fejét magamhoz húzva megcsókoltam őt.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant