Öt (Visszaemlékezés 4.)

140 14 0
                                    

Kaptam egy üzenetet Ashertől azon a héten.

"Akkor jössz?". Átgondoltam alaposan. Végül igennel válaszoltam.

Felvettem anya egyik megmaradt sötétkék, pántos szoknyáját a bál napján. Fekete, virágos szandál a lábamra és egy fekete elegáns kis táska a vállamra.

Üzentem Noahnak, hogy kívánjon nekem sok sikert. Elújságoltam a Párizsban megismert legjobb barátomnak, hogy egy kicsit tetszik Shazam. Ő csak annyit mondott erre, hogy egy lánynak mindig kell egy hős.
Adrien elvitt abba a los angelesi középiskolába, ahová Asher jár. Adri is ott tanul.

Elköszöntem tőle, majd óvatos léptekkel az iskola tornatermébe igyekeztem. Sokan voltak ott. Barátokkal, a szerelmükkel. Jack éppen egy szőke lánnyal flörtölt, hagytam, had csajozzon be.

Fél óra múlva mindenki párba állt. Asher sehol. Lassúzni kezdtek a párok. Asher még mindig sehol. Majd a telefonom rezgett egyet, majd kettőt. Asher üzent. "Sajnálom." "Nem megyek." Vettem észre. Bebasztam a telefonomat a táskámba, majd dühöngve hagytam el az iskola területét.

Felhívtam Noah-t. Egy pár másodpercet kicsengett, majd felvette egy nagy nyögéssel.

- Este tizenegy van Maddie, mi a baj? - kérdezte. Most keltettem fel. Szuper.

- Bocsi, de, de... - kezdett el remegni a szám széle.

- Gyere. - mondta Noah.

- Köszönöm. - suttogtam, majd letettem.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant