Tizenhét

109 12 0
                                    


Szerintem észrevette, hogy lefagytam.

- Sosem láttál félmeztelenül engem? - röhögött. - Meg te mondtad, hogy kivizsgálsz.

- Bocs. - ráztam a bambulástól károsodott fejemet. - Hogy érzed magadat? - kérdeztem a szobába belépve.

- Szarul. - csukta be kulcsra az ajtót, majd rávetődött az ágyra.

- Mid fáj? - ültem le mellé.

- Még mindig a mellkasam. - fogta meg a bal oldalát Finn. Feljebb kúsztam a fiú fájó testéhez, ami nagyon piros volt.

- Nagyon belebaszott? - dörzsöltem hideg kezemet.

- Inkább hirtelen öklöst adott. Rosszul álltam és be is kaptam. - húzta a száját.

- Fenn áll az, hogy belilul. - érintettem meg, amin összeszisszent. - Nem törhetett el az egyik bordád?

- Eddig még semmim sem tört el, nem hiszem, hogy a kis szöcske miatt eltörött volna. - mondta.

- De fenn áll az esélye. Ülj fel! - utasítottam. - Lélegezz mélyeket! - ekkor be, majd ki fújta a levegőt. Szaggatottan fújta ki, másnéven fájt a cselekmény. - Finn, nem akarok nagyon pesszimista lenni, de lehet eltörött a bordáid egyike. Előfordulhat.

- Mad, nyugi, ez csak egy kis fájdalom. Olyan, mint amikor beszorul a levegőd. Szar, de egy idő után elmúlik. - mondta.

- Mi van akkor, ha eltörött? - kérdeztem tőle.

- Semmi. Majd összeforr, vagy valami. - legyintett.

- Nem hiszem, hogy tudnál úgy koncertezni. - mondtam.

- A rajongók csak megértik. - feküdt hasra Finn.

- Finn, az egészségednek árthat. - tettem a tenyeremet a fiú hátára, amitől kirázta őt a hideg.

- Nem hiszem, hogy ez annyira érdekel. Nem törött el, semmi bajom sincs, pár nap és vége a fájdalomnak. - morogta. - Veled minden oké?

- Nem hiszem, hogy sírnom kéne utána. De bánt az, amit tett. Én meg megbíztam benne.

- Az lesz drága barátom, hogy most te itt maradsz és elkezdünk egy filmet nézni. Eltereli a problémáidat. - kapcsolta be a tévét, amiben a 'Másnaposok' ment. - Ez tökéletes. - jelentette be.

A film tök vicces volt, Finn-nel végignevettem az egészet. A fiúnak igaza volt, elterelte eléggé rendesen a gondolataimat.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora