Harmincnégy

100 11 0
                                    


- Akkor majd jelentkezem e-mailben. - tette le Erica a telefont.

- Ki volt az? - kérdezte Finn.

- Említettem, hogy felvételeztem egy filmbe, nemde?

- Ja, igen. Abba a hosszú nevűbe. - figyelte a dugót, amibe beleragadtunk.

- Megkaptam a főszerepet.

- Az király. Ügyes vagy Mads! - nézett hátra rám Finn a visszapillantóból.

- Arra vagyok kíváncsi, hogy ki fogja játszani Edward Brownt. - ő a főszereplő kiszemeltje.

- Mivel nekem épp elég 'Az Aranypinty', ezért nem én leszek az. - röhögött Finn.

- Tudjátok mit? - kérdeztem az övemet kicsatolva. - Mire vége lesz a dugónak, vagy háromszor odaérek a hotelbe. - szálltam ki a kocsiból.

- Igaza van. - mondta Finn, majd ő is kiszállt a taxiból. Becsapta az ajtómat, majd az övét is és kettesben elindultunk a hotelbe.

Az úton egy szót sem váltottunk egymás között. A hotel bejáratánál csomó riporter volt, próbáltak minket megállítani. De nem sikerült nekik.

Mi csak mentünk a szobáinkba. A bátyám csípőre tett kézzel várt rám.

- Hol az istenben voltál? Egész éjjel nem voltál itt, telefonodat is kikapcsoltad vagy fasz tudja, én meg betegesre aggódom magamat miattad! - támadt rám. - Csak te vagy nekem, értsd már meg! Senkire sem számíthatok, csak rád! Amióta anya meghalt és apa börtönbe került, minden megváltozott...

- Adrien, nem neked kell megváltanod a világot egyes-egyedül. - simítottam végig a bátyám bal kezét. - Ads, nyugi. Apa már nem árthat semelyikünknek sem. Három év múlva engedhetik ki csak.

- Jól döntöttél, amikor feljelentetted kiskorú megrontása miatt. - vont magához.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now