Harminchat

91 7 0
                                    


A kanapén feküdve keltem fel. Adrien egyik kezében volt a fejem, a másikban pedig a kék zselé, ami egy konyharuhába volt csomagolva, amit a homlokomhoz tartott, amit nagy valószínűséggel bevertem, mert egy kicsit fájt.

- A-azt álmodtam, hogy anya hazajött és-és...- ekkor anya elcsitított.

- Alice Decker vagyok. Anyád nővére. - jelentette be Alice. - Mivel nagyjából egy napja jutott hozzám el az a hír a mamátoktól, hogy az apátok börtönben van, ezért gondoltam egy kis időre itt maradok felügyelni rátok.

- Eddig is megvoltunk segítség nélkül. - mondta Adrien komoran.

- Viszont kell neked is fiam egy felnőtt segítségül a húgodat eltartani, nem? - próbált maradni Alice.

- Gyakorlatilag én keresem a pénzt a házhoz, Adrien meg takarékoskodik vele. Viszont Ads, tényleg kéne neked egy jobb kéz. - ültem fel a bátyám mellé.

Vagy három percen át vacakodott Adrien. Szemkontaktust tartottam a fiúval, aki végül elmondta a válaszát:

- Maradhatsz. - morogta.

- Viszont jönne a férjem és a fiam is ide egy kevés cuccal.. Majdnem veled egyidős Adrien. - mondta az ajtó felé igyekezve. - Olyan egy óra múlva jövünk! - küldött egy-egy puszit mindkettőnknek.

- Kibaszottul idegesítő. - jelentettem be távozása után, 

- Rohadék. - röhögött Adrien az ablakból a nő autóját figyelve. - De legalább a pénzedből több marad meg.

- Pénzünkből. - javítottam ki. - Csak ne legyen egy idióta egoista a fia meg annak az apja se, kérem istenem! - fohászkodtam.

- Velem egy szobában lesz az a kis buzi, maradjál már, én szívom meg! Mentem előkészíteni a pótágyat a srácnak. - ment fel az emeletre.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora