Ötvennégy

104 10 3
                                    

Aznap este Asher apja és kistesói átjöttek. Avi és Michelle a nappaliban eljátszottak (valami telefonos játékkal) és Jack folyamatosan segített Asher húgának, hogy nyerjen.

- Szóval egy ágyban alszol a legjobb barátoddal. - ült le a fehér paplanos ágyra Asher.

- Hát igen. Nem volt más választásom. - mondtam az ajtót becsukva. A telefonom pittyent egyet.

finnwolfhardofficial: Szia! Minden oké ott?

madleroy: Szia! Persze! Nálatok?

finnwolfhardofficial: Nick átjött és mindjárt live-olunk Twitchen.

madleroy: Az jó.

finnwolfhardofficial: És milyen Yovaros?

madleroy: Tök szép és jó idő is van.

finnwolfhardofficial: Majd később hívlak!

madleroy: Oké!

madleroy: Szeretlek

finnwolfhardofficial: Én is. ❤️

- Finn? - nézte a képernyőt.

- Ja, igen. A bátyjával van.

- És mi van a tieddel?

- Adrien visszament erre a pár napra Franciaországba, a barátaihoz.

- Oh... - nézte a nadrágját a fiú. - Nem haragudott meg?

- Nem hiszem. - dobtam az ágyra a telefont.

- Mad, ez nekem zavaros. - sóhajtotta Asher.

- Mi zavaros? - kérdeztem.

- Mi. Mi ketten. - mondta a fiú.

- Asher. Ígéretet tettünk egymásnak, hogy ebből - mutogattam kettőnkre felváltva - nem lesz semmi sem. Emlékszel?

- Tudom! - nyögte ki. - De én még mindig szeretlek! Jobban bárkinél. Tudom, hogy Finn-nél nem vagyok jobb és tehetségesebb, de én akkor is szeretlek! - suttogta feszülten.

- Hé, Shazam, nyugi! - tettem az arcára kezemet. A fiú belemarkolt a takaróba. A vállára hajtottam a fejemet. Bármennyire is akartam, hogy megcsókoljam, tudtam kontrollálni magamat. A fiú lassan a takarón lévő kezét a hátamra vezette, majd magához szorított. Hallottam szapora szívverését, amelytől ideges lettem. - Bassza meg. - morogtam, majd megcsókoltam a fiút. Váratlanul érte őt. Amint elhúzódtam tőle, ő csókolt meg. Így ment egészen odáig, amíg lépteket nem hallottunk a zárt ajtótól nem messze. Kipirult arcommal együtt a szekrényhez léptem, majd Mrs. Grazer benyitott a szobába.

- Este megyünk a Five Seasonsbe vacsorázni. - jelentette be, majd el is ment.

- Mi az a Five Seasons? - kérdeztem a szekrénynél állva.

- Egy új étterem. - vette elő Asher a telefonját, majd a Safariba beütötte az étterem nevét. - Lehet kapni itteni specialitásokat, olasz kaját, japán, illetve kínai lófost meg tipikus amerikai kajákat. - sorolta.

- Na! - ütöttem vállba a fiút. - A kínai és a sushi tök jó! - nevettem.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now