Majdnem padlót fogtam, annyira rosszul lettem. Hányingerem lett. Finn vállába kapaszkodva tántorogtam ki az udvarra.Hozott nekem egy széket, meg természetesen magának is. Letette először nekem a széket, majd óvatosan leültetett rá. Mellém húzta a sajátját, majd néztem ki a fejemből. Alig tudtam a hangos zene miatt gondolkodni. A kedvencem ment, a "breathin" Ariana Grande-től. Ott suttogtam a zene szövegét, mikor is megjelent Noah vigyorogva.
- Mit ültök ti idekint? - kérdezte.
- Áh, semmit se. Csak annyira sokat táncoltunk, hogy a lábunk majd' meghal. - kamuzott Finn.
- Oh. Hát mindegy. - vont vállat, majd mellém hozott egy széket és megfogta a kezemet.
- Nem kell játszanod. Tudom, amit tettél. - mondtam egy néma perc elteltével. - Viszont én rosszabbat tettem.
- Mégis mi lehet ennél rosszabb? - kérdezte Finn.
- Megbíztam benned. - kapott el a hév, majd felálltam és próbáltam elvegyülni a tömegben a bálteremben.
Nekimentem egy-két embernek, de megtaláltam Millie-ék között a helyemet. Joe felkért egy táncra Justin Timberlake 'Sexyback'-jére, amit nagy kedvemben elfogadtam. A felét végignevettem Keery-vel együtt. Az alatt Millie és Gaten ugrándoztak, mint az őrültek, Sadie és Caleb pedig valahogyan táncoltak. Nagyjából úgy, mint én Joe-val. Natalie és Charlie pedig szépen, egy párhoz illően kézen fogva táncoltak.
Finn és Noah a következő negyed órában felszívódtak. Senki sem látta őket. Amikor elviharoztam tőlük, hallottam azt, ahogyan Finn megkérdezte Noah-tól, hogy miért kellett ezt tennie. Nem hallottam rá már választ.
A húsz perces felszívódásuk után mindketten, vörös arccal megjelentek. Noah egyből inni ment, Finn pedig hozzám.
- Csak beszélgettünk. Mint két érett tini fiú. - nyugtatott. Próbáltam elhinni. Nem hiszem, hogy csak egy kellemes "beszélgetés" volt az. Kurva anyád és a bazdmeg nem maradhatott ki belőle. Joe-tól elszakadva Finn-hez léptem egyet, majd megöleltem őt. Meglepődött. Hátralépett egyet a gyorsaságom miatt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)
Fanfic„Lehet bunkó, paraszt, egy utolsó senkiházi, egy faszkalap, egy flegma köcsög. Mindegy, hogy milyen. Ha szereted, akkor szereted."