Tizenkilenc (Visszaemlékezés 7.)

99 10 0
                                    


A Duffer fivérek azon a héten átjöttek és nekem adták a forgatókönyvet. Volt egy hónapom a szövegemet megtanulni, és megismerkedni a többiekkel.

Sürgősen Finn-nel és Sadie-vel kellett a sorozatbeli barátság miatt. Sadie-vel a dolgok könnyebben mentek, mint Finn-nel. Olyan Mike volt abban a pillanatban, amikor ő azt mondta, hogy nem kell egy új szereplő a csapatba. Azt hittem, hogy csak viccel. Máig nem derült ki pontosan, hogy viccelt-e vagy sem. De az a lényeg, hogy jóban lettünk.

- Gyerekek! Készülődjetek a Moni jelenetre! - ordította teli torokból Matt.

Nem akartam megjelenni a jelenet forgatásán. Csak fehérnemű volt rajtam konkrétan. Ott álltam a lakókocsim ajtaja előtt, természetesen a kocsin belül. Fekete köntösömben kezdett melegem lenni.

- Hol van Madelaine? - hallottam meg Shawn lányának hangját, Sophie-ét. - Maddie, itt vagy? - nyitott be. - Hála az égnek! Apáék már aggódnak! Gyere! - nyújtotta a kezét. - Félsz?

- Nem az, hogy félek. Hanem az, hogy kicsit rohadtul szégyenlős vagyok...- mondtam.

- Semmi baj sem lesz. Soha nem láttak az emberek fürdőruhában téged? - ekkor mindketten nevetni kezdtünk.

- Hát már láttak.

- Akkor semmi félnivalód sincsen. - mosolygott kedvesen. Megfogtam a lány kezét, majd a Hargrove ház felé vettük az irányt. A szép kis fekete papucsomban vagy hatszor akartam orra esni, de végül egyszer sem sikerült.

Finn már ott volt. Viszont ő rajta volt ruha.

- Mi a fészkes fene? - kérdeztem visszafogva magamat.

- Tudod drága barátom, egy szex jelenethez le kell venni a ruhádat. Neked nem említették? - röhögött Finn.

- Kurvára nem. - bólogattam.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now