Negyvenhat

89 10 1
                                    


Pénteken volt a legmeglepőbb látogatási listám. Alig keltem fel tízkor, de negyed tizenengyre már volt egy vednégem. Asher.

- Szia...- kopogott az ajtó félfán. - Remélem, hogy nem zavarok.

- Nem, gyere. - mondtam.

- Bocs, hogy nem tudtam hamarabb jönni. Andi Mack forgatás volt éjjel-nappal, egész héten. - ült le mellém nevetve. - Hát nem tudom, hogy mi van...

- Asher, nem kell mentegetned. Nem vagyok mérges. - az voltam, de nem akartam egy újabb rohamot az idegesség miatt. - Jenna az igazid. Szép, meg minden.

- Maddie, ne mondd ezt! - érintette meg Asher a vállamat.

- Hadd mondjak azt, amit akarok, oké? - ültem fel az ágyban, ezzel lesöpörve magamról Asher kezét. - Utáltam veled dolgozni. Viszont téged teljes szívemből imádtalak. Jack pedig ezzel cukkolni kezdett. - kezdtem el. - De miután te nem jöttél el a bálra, én besértődtem. Ezért nem beszéltem veled, nem kerestelek. A 'Shazam!' premierjén is kerültelek.

- Hát az tényleg nagyon kellemetlen volt. - mondta. - Én meg nem érek fel Finn-hez. - hangja megremegett, a csalódottság arcára is kiült. Nem hiszem el, hogy ezt mondta. Finn terve valóban bevált. - Maddie, szerintem a szerelmi kapcsolatunkat hagyni kéne. Legyünk csak barátok. - nyújtotta egy kézfogásra tenyerét. Kezet fogtam vele, majd egy halvány mosoly ült ki a fiú arcára. Az enyémre csak megjátszásból egy boldog mosoly.

- Shazam, szerintem nem fogunk nagyon hamar találkozni. - törtem meg a csendet.

- Miért? - kérdezte.

- Mivel nekem pihennem kell, ezért otthon leszek, megyek majd filmpremierre Millsszel, lehet Jackkel Új-Mexikóba fogok nyaralni, ott lesz még a san diego-i Comic Con, a nashville-i Comic Con, a párizsi Comic Con. - soroltam.

- Tényleg. - húzta a száját Asher.

- Hé, Shazam! - próbáltam elérni a fiú fejét, de a hajába markoltam bele és azt húztam magam felé. - Ne legyél szomorú, van rajtam kívül több barátod is. - mondtam egy igazi mosolyt varázsolva arcomra.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now