Huszonhárom

109 10 0
                                    


- Pedig én pofon egyszerű vagyok. - mondta Noah. Erre akartam válaszolni, de Sadie megfékezett.

- Hagyjad, most viszont hazamegyünk és szépen átöltözöl. Addigra biztosan lesz valami eredmény. - karolta át a vállamat a lány és a hotel felé kezdett el vezetni. - Asher nagyon kedvel téged. - jelentette be. - Mármint más miatt nem ment el aznap este a bálra. - ekkor a lányra néztem. - Azért nem ment el, mert az anyja bezárta a házat és szó szerint ki akarta őt nyírni. - mondta.

- Mi a fasz?- kérdeztem kicsit túl hagosan. Mindenki a tíz méteres körzetünkben ezt úgy meghalotta, mintha csak mellette mondták volna. - Ha az anyja most tart a kórházba és még mindig olyan pszichopata, akkor...

- Akkor sietned kell az átöltözéssel. - futottunk a pár méterre lévő hotelba.

A szobám kulcsát remegve vettem elő, nehezen kinyitottam az ajtót és siettem ruhát keresni. A bőröndömből egy piros, pánt nélküli egyberuhát választottam, aminek a nadrág részének a szára bő volt. Felvettem azt, egy farmer kabátot, meg egy farmer Converset, majd sietve zártam is be az ajtót. Sadie kint várt rám, hagyta, had öltözzek.

Viszont már taxit hívtunk a korházba vezető utunkra. A hotelből kiérkezve a sofőr várt ránk. Beültünk hátulra, majd megmondtuk, hogy a közeli kórházba vigyen minket, nagy valószínűséggel Asher ott lesz.

A kórházban alig voltak, a recepción álltak egy páran. Kettő ember volt előttünk, mikor odaértünk, mindketten hamar elhúztak.

- Jó estét! - köszöntem Sadie-vel kórusban. - Egy Asher Angel nevű 16 éves fiút keresünk. Olyan fél órája hozhatták be. - erre elkezdte keresni a nő. - Mi történt vele fizikailag?

- Kissebb agyrázkódása volt a mappája alapján. A földre esve fejét beverte. - mondta a szemüveges, középkorú nő. - Most vizsgálják ki, hátha van-e nagyobb baja is. Üljenek le, majd szólunk, ha valami gond akadna. - mutatott az üres kipárnázott székek felé.

Leültem az egyikbe, Sadie a balomra ült. A lány negyed óra múlva el is aludt. Akármennyire is fáradt voltam, képtelen lettem volna azzal a tudattal lefeküdni aludni, hogy bent van és lehet, hogy van valami nagy baja is.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora