Negyvenöt

91 9 1
                                    


Az "Istne mentse a bálkirálynőt" főszerepét végül elvették tőlem, a kómám alatt kezdtek el forgatni. Finn ugye Kanadában, Jack a Me, Myself & I új évadát forgatta.

A következő egy hetet szinte egyedül töltöttem. A rendellenességem nem múlt el, kezdtem egyre jobban elfogadni azt, hogy két színű a szemem. A telefonomat az orvosok elkobozták, mivel a retinámnak ártana. Ezért a bátyám hozott nekem kettő könyvet: 'Az Aranypinty'-et és a 'Sötét Elmék' triológia első részét.

Szombattól keddig csak a bátyám és a Deckerék látogattak meg.

Szerdán Millie jött be hozzám Calebbel és Gatennel.

Gaten egy csokor különböző virágos csokrot hozott, benne egy kis papírral:
"Imádozlak lánykám!♥ Remélem, hogy minél előbb kikerülsz innen, hogy együtt lóghassunk, mint másfél hónappal ezelőtt!–Gaten".

Caleb az új filmjéről mesélt, valami idegbajos négerről szól, aki fehérnek hiszi magát és elítéli a fekete embereket, a családját is. Természetesen ő az idegbajos néger.

Millie a Godzilláról beszélt, hogy két hét múlva lesz a premier és el akar engem hívni arra. Mesélt Noahról, aki tulajdonképpen egy pár hete nem mozdult ki otthonról, max az udvarra a kutyájához, Spaghettihez. Erre közöltem vele, hogy szar ügy.

Tudattam Millie-vel, hogy mit is tett drága Schnapp, aztán neki is elsavanyodott a képe.

Csütörtökön Jack látogatott meg. ("Csoda, hogy a főnök elengedett!" így esett be a szobám ajtaján) Elmondta, hogy mi minden történt a kómám alatt. Mesélt magáról, Finn-ről, Asherről és Jennáról, megmutatta az új kedvenc dalait, a hamarosan megjelenő filmek előzeteseit. Befizetett egy júliusi nyaralásra Sonoraban, ahová még egy embert is el akar vinni. Nagyon-nagyon utalt arra, hogy engem szeretne elhívni.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin