Az estére halvány lila gőzöm sem volt, hogy mit vegyek fel, hiszen annyira elegáns cuccokat nem hoztam magammal.- Angela! - szóltam Jack anyjának. - Mit kéne felvennem estére? - kérdeztem.
- Ez jó lesz. - akasztott ki egy lila egyberuhát (hosszú nadrág-trikó, középen egy vékony fekete övvel). - Meg a magassarkúd. - mutatott a cipőre, amiben reggel jöttem.
Jack egy sötétkék inget vett fel egy fekete vászon nadrággal, Jack apja szintén hasonló szettet választott (sötétkék ing helyett az övé barna volt). Angela egy virágos szoknyát vett fel egy fekete szandállal.
Én még egy kicsi válltáskát hoztam magammal, amibe betettem a telefonomat és a szükséges tisztálkodási szereket (zsebkendő, betét, ha esetleg kellene).
- Most megvárjuk Asher-éket. - jelentette be Angela.
Nem kellett olyan sokat várnunk. Asher apja, Charlie és a három gyereke tíz perc múlván odaért hozzánk.
- Mehetünk? - kérdezte Avi.
- Persze! - mondta mosolyogva Angela. Megfogta férje kezét, majd a felnőttek hátul, a kicsik (akik nem annyira kicsik) középen, és mi hárman legelöl mentünk. Jack Google Maps-en kereste az éttermet. Asher a bal oldalamon valami Andi Mack forgatásról dumált, Jack hümmögött valamit, én meg síri csöndben ott kullogtam a fiúk mellett.
Hogyan fogom ezt Finn-nek elmondani? "Hé, Wolfhard! Nagyon boldoggá tettél, de Asher tök jó fej és inkább őt választanám, mint téged. Na cső, puszamusza!" vagy hogy?
- Min merengsz ennyire Madelaine? - kérdezte telefonjából fel sem nézve Jack.
- Semmin.
- Azon fasza lehet gondolkodni. - nevetett Jack.
- Jack Dylan Grazer! - szólt rá a fiú anyja. - Beszéd!
- Jó, jó, bocsánat! - morogta. Asher próbált hang nélkül nevetni, ahogyan én is, viszont egymásra nézve hangosan elröhögtük magunkat.
Az étterembe Asher apja foglalt hét főre asztalt. Jack és Asher közé ültem le. London és Avi veszekedni kezdtek, hogy Avi legyőzte a húgát abban a hülye játékban, amit egész nap játszottak.
Miután mindenki megrendelte a kívánt innivalóját, Jack hívást kapott. Felállt szó nélkül az asztaltól, majd elment.
- Mi a franc? - suttogtam.
- Mads? - nézett rám Asher. A telefonom rezzent egyet.
Jack: F beszélni akar veled. És reméli, hogy te is vele.
- Bocs. - álltam fel, majd Jack után siettem. - Jack, mi a franc? - kérdeztem, de csak a kezembe nyomta telefonját. - Haló?
- Madelaine! - sóhajtott bele a telefonba Finn. - Egy szörnyű dolgot tettem!
- Milyen szörnyű dolgot? - kérdeztem.
- Mást szeretek. - mondta Finn.
Egy rész van már csak hátra, aztán március 1-én jön a break up with your girlfriend, azaz ennek a könyvnek a második kötete.
Puszamusza.💗😘
YOU ARE READING
Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)
Fanfiction„Lehet bunkó, paraszt, egy utolsó senkiházi, egy faszkalap, egy flegma köcsög. Mindegy, hogy milyen. Ha szereted, akkor szereted."