Ötvenhárom

92 7 1
                                    

- És mi újság van Los Angelesben? - kérdezte Asher aznap délelőtt. Én éppen napoztam, ő pedig mellettem ült és próbált velem kommunikálni.

- Nagyjából ugyanaz, mint volt. Mióta nem voltál otthon? - tettem tarkóm alá két kezemet.

- Úgy azóta, amióta nálad bent voltam a kórházban. Utána meg mindenféle interjúra, meg Comic Con-ra mentem. Most meg nyaralok.

Jack elment fagyit venni, a fiú szülei a vízben voltak és beszélgettek. Egy kis idő múlván Asher az ülő pozíciójából fekvőbe váltott.

- Jack-et megtalálták a kilencéves fanjai, vagy mi a tököm? - kérdezte Asher.

- Mit tudjam én. Lehet még ma becsajozik. - morogtam.

- Oh, szerelem! - kurjantott Asher. - Mizu van veled és Wolfival?

- Tulajdonképpen egy hete láttam őt. Tök kedves és bármit megtenne bárkiért, akit szeret. - mondtam. - Jenna?

- Szakítottunk. Találkozott valami Roger-rel, akiért dobott engem. - mondta, mintha egy boldog mesét mesélt volna.

- Szóval Mr. Angel már nem foglalt. - nevettem. - Ajánlom a Tindert.

- Kösz. Én is szeretlek. - ült fel újra.

- Mi a faszért vagy ennyire nyugtalan? - ültem fel a fiú mellé, aki a hullámzó vizet nézte. Kezét a meleg vállamra tette, majd a kezemen végighúzta tenyerét. Kézfejemet megfogta, majd összekulcsolta ujjainkat.

- Én nem tudtam magamat túltenni a múltkoriakon. - suttogta. - Tudom, hogy amikor a kórházból konkrétan elküldtelek a picsába, az nem volt szép tőlem.

- Hát nem. - motyogtam, de fel sem tűnt Asher-nek.

- De én még szeretlek. Érzem, hogy van valami közöttünk.

- Kémia. - mosolyodtam el. Te Jézus Atya Úr Isten! Ezt most komolyan kimondtam?

- Igen. - nevetett fel. - Van kémia közöttünk. - tolta közelebb az arcát. Meg akartam csókolni őt. A fiú ajkait néztem, ami félig találta el a számat, mivel Jack elüvöltötte száz méterre tőlünk, hogy "Csak pálcikás volt!". - Nem baj! - ordította Asher. Amúgy nem említettem még, hogy a parton azért voltak? - Ezt még bepótoljuk! - kacsintott rám a fiú, majd Jack-hez sietett, akitől elvette az egyik becsomagolt édességet, majd kibontása után elkezdte fogyasztani.

Jack hozzám futott. Nekem epres-limeos jégkrémet vett.

- Itt ez a fos. - dobta az ölembe a jégkrémet, majd ledőlt mellém lihegve.

Olyan részkitevős kedvemben vagyok... Három van csak hátra...

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang