2.1

4.9K 258 33
                                    

Bu bölüm biraz nostalji tadında oldu. Bakalım beğenecek misiniz. Yorum yapmayı unutmayın lütfen 😽 Keyifli okumalar.

***

2017

"İlerlemeyi düşünüyor musun acaba Lalisa?"

Hemen önümde duran ve yürümemekte ısrar ederek büyülenmiş bir şekilde sahneyi izlemeye devam eden Lalisa'yı öne doğru ittirip dürterken ekledim, "Yoksa yakalanmamızı mı istiyorsun?!"

Gerçektende bir an önce yerimize geçip oturmazsak her an bir hayran bizi farkedebilirdi. Üstelik bu durum, buraya gelerek aldığımız onlarca riskden sadece bir tanesiydi.

Sonunda Jungkook'un bizim için ayırdığı biletlerde yazan koltuk numaralarımızı görebildiğimde derin bir nefes aldım ve adımlarımı hızlandırıp Lalisa'nın önüne geçtim.

O da birkaç saniye sonrasında yanıma gelip oturduğunda kafasındaki şapkasını düzeltip dışarı çıkan saçlarını geri içeri tıkıştırdı.

"Vay canına Chae! Şu sahnenin büyüklüğüne bir bak." Dedi ve şapşal bir ses tonu takınıp ekledi, "Bir Army olarak onlarla gurur duyuyorum."

Çantamı hala boş duran yan tarafımdaki koltuğa bıraktıktan sonra maskemi düzelttim ve bende bakışlarımı sahneye doğru çevirdim.

Gerçekten de haklıydı. Burası, büyüleyici görünüyordu. Tıpkı onların konserlerine ilk gittiğimiz zamanki gibi Army'lerin elleri Army Bomb'larla dolup taşıyordu. Herkes çığlık çığlığa fanchant yapıyor ve dev ekranda yayınlanan Mv'leri izleyerek çocukların sahneye çıkmalarını bekliyorlar

2015 yılından tek farkı; o zamana göre çok daha fazla kalabalık ve daha büyük bir ortamda bulunduğumuzdu.

Bu, onların başarısıydı. Emeklerinin karşılığıydı.

Bende, tıpkı Lisa gibi onlarla gurur duyuyordum çünkü bugünlere gelmek hiçbiri için kolay olmamıştı. Zorlu yollardan geçerek, en alttan başlayarak ve herşeyle mücadele ederek buralara gelmişlerdi. Hepsi adına çok mutluydum. Aynı zamanda da bir Army olarak burada bulunuyor olmak, bu değişimi görmek, gurur vericiydi.

"Ne zaman çıkacaklar acaba, Jungkook sana kaçta başlayacağıyla ilgili bir şey söylemedi mi?"

Lalisa'nın sorularına karşılık kafamı olumsuz bir şekilde sallayarak cevap verdiğimde dev ekranda gösterilen Fire Mv'sini izlemekle meşguldüm.

Bugün, 2017 yılında başladıkları 'Wings' turnesinin son kısmını tamamlamak için Seul'dalardı ve Jungkook'un yoğun ısrarları üzerine Lalisa ve bende, diğer Army'ler gibi onlara destek olmaya ve konserin tadını çıkartmaya gelmiştik.

Hayranlar, ekranda çıkan her yeni şarkıya uygun fanchantlarla eşlik etmeye başlarlarken bende onlara katılıp çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Gerçekten bu ortamı çok özlemiştim. Hiçbir sorumluluğum olmadan, insanlardan saklanmadan, sadece 'Army' olmayı çok özlemiştim.

İşte, yıllar sonra yine burdaydık. Hepimiz biraz büyümüş, olgunlaşmış ve hayatlarımız için çizdiğimiz çizgilerden sapmadan ilerlemeye devam etmiştik.

Biz, geçen süre içerisinde 'As If It's Your Last' isimli şarkımız ile bir comeback dönemini daha geride bırakmıştık ve uzun bir çalışma temposundan sonra nihayet belirli bir süre için ara vermiştik.

Bangtan ise 'Dna' isimli yeni şarkılarını ve 'Love Yourself' adını verdikleri albümlerini çıkardıktan sonra her geçen gün artan başarılarına bir yenisini daha eklemiş ve yaklaşık üç hafta sonra Amerika'da gerçekleşecek olan Billboard ödül törenine katılmak için hak kazanmışlardı.

𝐈𝐃𝐎𝐋 | RoséKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin