0.4

10.3K 601 136
                                    

Bölüm geç geldiği için üzgünüm arkadaşlar. Aslında dün yayınlayacaktım ama Jungkook'un atlattığı ufak kaza sonrasında konserde yaşananlar felan beni çok üzdü. Bu yüzden bölümü bir türlü tamamlayamadım. Bekleyen herkesten özür diliyorum.

Bu arada bu bölüm, 2015'teki son bölümümüz haberiniz olsun, diğer bölüm zaman atlaması olacak.

Bölüm bittikten sonra koyduğum fotoğraflara da göz atmayı unutmayın lütfen, keyifli okumalar.

Bir paket acılı cips doldurduğum tabakla birlikte kola dolu olan devasa bardağımı da alıp yatağıma kuruldum ve elimdekileri komodinimin üzerine bırakıp bilgisayarı önüme doğru çektim.

Hızlıca Vlive'ı açarak bugün yayınlanan Run BTS'in 9. bölümüne girerken bir yandan da deliler gibi sırıtmadan edemedim.

Run BTS, Big Hit'in içerik adına yaptığı en eğlenceli programlardan biri olabilirdi gerçekten. Bu bölümde neler olacağını görmek için sabırsızlanıyordum.

Bölümü başlattıktan sonra yatağıma kuruldum ve bir yandan getirdiklerimden atıştırmaya başlarken diğer yandan da gözlerimle Jungkook'u aramaya başladım.

Bu bölümde Bungee Jumping yapacaklardı, bu yüzden de içimden bir ses, bu olayın en çok Jungkook'un hoşuna gideceğini söylüyordu.

Gittiğimiz fan buluşmasının üzerinden neredeyse iki ay geçmişti. Bense bu süre içerisinde Jungkook hakkında neredeyse onu ikinci Bias'ım yapabilecek kadar çok şey öğrenmiştim.

Sabah akşam onunla ilgili videolar izliyor, durmadan hakkında yeni bir şeyler öğrenebilmek için çabalayıp duruyordum.

Uzaktan bakıldığında ki Lisa bunun en canlı öğreniydi, Bias'ım Jimin iken Jungkook'u bu kadar fazla araştırıyor olmam birazcık takıntılı bir hareket gibi gibi gözüküyordu, bunun farkındaydım ancak ben onun bu düşüncesine katılmıyordum.

Sonuçta onlarla tanışmıştık. Ayrıca onlar bizim idollerimizdi.

Hepsini istediğim kadar araştırabilirdim. Sasaeng olacak halim yoktu ya.

Bölüm ilerlemeye devam ederken gerçektende atlayış için heyecanlı olan tek üyenin Jungkook olduğunu gördüm.

Atlayacağı için yaptığı sevinç dolu hareketleri karşısında gülümsemeye başladığımda o da bindiği aletle birlikte yukarıya ulaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Atlayacağı için yaptığı sevinç dolu hareketleri karşısında gülümsemeye başladığımda o da bindiği aletle birlikte yukarıya ulaştı.

Aşağıda kalan üyelere, "Brother!" diye seslendiğinde onu mıncırmak istemiştim. Bu neşeli halleriyle o kadar tatlı ve sevimli gözüküyordu ki.

Bu hareketinin hemen ardından Army'i ve BTS'i sevdiğini söyleyip kollarını iki yana açtı ve bir saniye bile beklemeden atladı. 

Tanrım, tereddüt bile etmemişti, o gerçektende çok cesurdu.

𝐈𝐃𝐎𝐋 | RoséKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin