Yalan Dolan

2.2K 44 2
                                    

Merve: Serhan sen...
Serhan: Merve bak...

Merve Serhan'ın itti. İçeri girdi

Merve: Bu odadan çıkın!

Merve valizi çıkardı. Buradan gidecekti. İçine bir kaç kıyafet doldurdu. Kızının odasına gitti. Ona da bir çanta yaptı. Parti umrunda bile değildi.

Merve kızını aldı. Taksiye bindi ve gitti.

1 gün sonra...
Merve'nin nereye gittiği belli değildi. Serhan endişeleniyordu. Kızının nerede olduğunu ve nasıl olduğunu bilmiyordu. Daha Oya'yı doktora götürecekti.
Serhan: Oya hazır mısın?
Oya: Evet hayatım.
Ancak Serhan'ın bilmediği bazı noktalar vardı. Oya bir yalan söylemişti. Oya hamile falan değildi!
Tutku odasında oturuyor ve hastasını bekliyordu. Ve o anda telefon çaldı arayan Merve idi.
Tutku: Alo Merve.
Merve: Bak Tutku senden bir şey isteyeceğim.
Tutku: Yapabileceğim bir şey ise neden olmasın? Evet dinliyorum.
Merve: Oya'nın hayatını mahvetmeni istiyorum. Hani sana anlatmıştımya şu kocamın metresi.
Tutku: Ne yapabilirim ki?
Merve: Onları ayır. Onun hayatını mahvet başka bir şey istemiyorum senden. Ben yurt dışında biraz kafamı dinleyeceğim.
Tutku: Neredesin?
Merve: Nerede olduğumun bir önemi yok Tutku. Yaparsın. Sana güveniyorum.
Tutku: Merve bak bir...

Merve telefonu kapatmıştı. O anda kapı çaldı.
Tutku: Giir!

İçeri bir anda Serhan girdi. Ve de bir kadının elini tutarak girdi. Galiba bu Merve'nin bahsettiği kadındı. Bu gizemli kadın Merve'nin kocasının metresi idi!

Şebnem evinde oturuyordu. Ve de bir anda kapı çaldı. Kapıyı açtı. Gelen hayallerindeki ve de hedefindeki erkek Kerim idi.
Şebnem: Kerim ne oldu?
Kerim: Girebilir miyim?
Şebnem: Aaa tabii ki.
Kerim: Merve ile olan ilişkimizi biliyorsun. Ben de o yüzden sana sormaya geldim.
Şebnem: Evet biliyorum hem de en başından beri.
Kerim: Merve nerede bir bilgin var mı?
Şebnem: Nereye gittiğini biliyorum desem.
Kerim: Söyle nerede Merve?
Şebnem: Ama benim de senden isteğim olacak.
Kerim: Yani biraz şart gibi.
Şebnem: Evet aynen öyle.
Kerim: Peki neymiş bu istek? Söyle bakalım. Dinliyorum.
Şebnem: Senden benimle evlenmeni istiyorum...

Bölüm sonu....

Bölüm etiketi: #alevlenenateş



Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin