Alev Kerim ile işini bitirecekti.
Alev: Sen aşk acısı çekiyorsun Kerim!
Kerim: Evet çekiyorum.
Alev: Ben ve Demir sizin için kiralık aşkız. Ve bize bunu yapmamızı Şebnem istedi. Bir iyilik karşılığında. Ama benim için para önemli değil. Seni böyle gördükçe gerçekten üzülüyorum ben.Kerim bu haber ile çok mutlu olmuştu. Bugün Merve ile buluşacaktı ve ona her şeyi ama her şeyi anlatacaktı.
Şebnem İnci'nin yanına gitmişti. Yanında ise alkol vardı. Bu alkolden için herkes sadece bir bardak ile sarhoş olabiliyordu. Şebnem katili öğrenecekti. Şebnem eve gitti ve kapıyı çaldı. İnci kapıyı açmıştı.
İnci: Aa ne işin var senin burada?
Şebnem: Yemek yiyelim istedim tatlım.İnci Şebnem'in elindekini almıştı.
İnci: Aa ne zahmet ettin. Gerçi daha saat erken bunu içmek için ama..
Şebnem: Aa darılırım bak.
İnci: İyi peki içelim madem..Şebnem ve İnci yemeği yemişlerdi. Ve de yanında Şebnem'in getirdiği alkolü de içmişlerdi. Daha doğrusu Şebnem içmiş gibi yapmıştı.
15 dakika sonra..
Şebnem ses kaydını açmıştı. İnci sızmadan katili öğrenmesi gerekiyordu.
Şebnem: Bildiğin gibi son zamanlarda çok kötü bir olay yaşandı. Serhan'ın ölümü... Yani bu olayı açmka istemezdim. Sonuçta Serhan'ı öldüren kişinin de bir ailesi var öyle değil mi?
İnci: Yok. Benim bir ailem yok yani.
Şebnem: Ne demek istedin ki sen?
İnci: Katil benim! Zeki sherlock.
Şebnem: Demek sensin!
İnci: Ne yani sen Tutku'yu öldürdün o zaman problem yoktu. Şimdi mi oldu?Dedi ve büyük kahkaha atmıştı.
İnci: Partide bizi kitleyip yangın çıkarırken sıkımtı yoktu ama..
Şebnem: Bunu konuşmanın ne yeri ne de zamanı..Şebnem bu kısımları kesmek zorundaydı. Çünkü bu sözler doğruydu. Neyseki katili öğrenmişti. İnci artık avcunun içindeydi..
Saat 3...
Merve bahsedilen yere gelmiş ve bir not bulmuştu. Notta 'ARABAYA BİN' diyordu. Ve ufak bir not daha bulmuştu. (DİREKSİYONA DEĞİL ÖN KOLTUĞA!) diyordu. Merve iyice tırsmıştı. ancak şu işi sonlandırmak için arabaya bindi. Ve ardından yah kapşonlu biri bindi. Ve arabayı hemen kilitledi. Daha sonra kapşonunu çıkardı. Bu Kerim idi!Kerim arabayı sürmeye başlamıştı.
Kerim: Ne o niye sustun?
Merve: Sen niye çağırdın beni.
Kerim: Demir'in ne halt olduğunu anlatacağım sana. Hem de tam şu an.
Merve: O benim sevgilim. Bana asla yalan söylemez!Merve bu sözler ile Kerim'i adeta kalbinden vurmuştu. Kerim adeta donmuştu. Bu yüzden gelen kamyonu görmemişti.
Merve: Kerim önüne bak!Kerim arabayı toparlayamamıştı. Ve kamyondan sert bir darbe almıştı. Araba daireler çizmişti. Kerim ile Merve kazadan bir saniye önce bakışmışlardı. O saniye sonra olacakların farkındaydılar. Daha sonra araba taklalar atarak bilinmeyen bir yöne şarombole doğru ilerlemişti....
...
Saat 3...
Oya Şahika'dan kurtulması gerekiyordu. Yoksa başına bela alacaktı. İntikamını alamadan gidecekti bu evden. Hem onun %10 hissesi vardı. Belki de o hisse onun olurdu kim bilir?
Oya harekete geçmiş. Beyza yolu ile onu arka bahçeye çağırmıştı. Evin içinde parti olduğu için hızlı davranmalıydı. Şahika çağırdığı yere gitmişti bile. Oya ise hemen arkasından gelmiş ve ona bir saksı fırlatmıştı. Şahika biraz sendelemişti. Daha sonra Oya'ya bir şey fırlatmıştı. Oya Bir saksı ararken arkasından gelmiş ve başka bir saksıyı kafasında patlatmıştı.
Şahika: Öldüreceğim seni!Şahika yerdeki hortumu almış ve Oya'nın boğazına dolamıştı. Oya'yı köşeye sıkıştırmıştı. Biraz Oya'yı boğduktan sonra Oya hareketsiz kalmıştı....
Bölüm sonu...
GELECEK SEZON
1 yıl sonra..
Komiser Leyla ile Kemal bir cinayeti çözüyordu.
Leyla: Dediğim gibi komiserim bu cinayetin Serhan Aksak cinayeti ile bağlantılı olduğunu düşünüyoruz.
Kemal: Doğru söylüyorsun. Bu cinayet ile Serhan Aksak cinayeti bağlantılı... Ancak daha bunun bir cinayet olduğunu bilemeyiz. Belki de bu bir intihar.
Leyla: Efendim bütün denizi aradık ama bir şey bulamadık...Sezon finali....
Serhan Aksak cinayetini polise kim sızdırdı? Yeni bir cinayet daha mı geliyor? Katil kim?
Hepsi ve daha fazlası 4.sezonda!
4.Sezon İlk bölüm tarihi:
1 Kasım Cuma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!