Kerim Merve'nin kolundan tutmuş. Ve onu eve götürmüştü. Merve ise suçluluk duygusu ile gelmişti. Ancak haberler karşısında şok olacaktı. Kerim Merve'yi yatak odasına götürmüştü.
Kerim: Duş alacağım. O zamana kadar otur ve düşün!Kerim telefonunu komidine bırakmıştı. Ve duşa girmişti. Ancak telefonu hızlı bir şekilde ötüyordu. Bir yığın mesaj geliyordu. Merve dayanamayıp eline almıştı. Ve bu mesajların hepsi Alev denen kızdan gelmişti! Bütün mesajları okumuştu. Hepsi aşk kokuyordu. Kerim duştan çıkmış Merve'nin o halini yakalamıştı.
Kerim: Ne yapıyorsun sen?
Merve: Her şeyi biliyorum artık Kerim.
Kerim: Emre ile sarmaş dolaş haline ne demeli?
Merve: Peki ya telefondaki kız?
Kerim: Emre'nin elinin senin belinde ne işi var?
Merve: O kız sana neden mesaj atıyor? Beni kaç kere aldattın?!Bu kavgayı bir arama sesi bölmüştü. Kerim'i telefonu çalıyordu. Arayan Alev idi! Merve teledonu açmak için harelete geçmişti. Daha sonra Merve telefonu açacakken Kerim Merve'nin elini sıkıca tuttu.
Merve: Böyle birbirimize güvenemeyeceksek!
Kerim: Sanane o kız kimse kim? Sen asıl Emre ile ilgili soruma cevap ver!Merve Kerim'i sertçe itmişti.
Merve: Bitsin o zaman!
Merve sinirlenmiş ve evi terk etmişti. Sığınacak tek yeri vardı. O da cupcake idi. Oraya gitti. Ancak bir adam duruyordu. Merve çok sinirliydi. Hemen içeri girdi. Ve adamı itti.
Merve: Siz kimsiniz beyefendi?
Demir: Ben Demir. Bu mekanın sahibiyim!....
Oya sırf intikam için Adnan ile evlenmişti. Serhan'ın hapse atan oydu. Bütün magazinlerin manşetlerinde onların haberleri vardı. Tabii ki bunun tehlike getireceğinden habersizdi. Oya yalıda evin hanımı olarak oturuyordu. Ve kocası Adnan onun yanına gelmişti.
Adnan: Hayatım bugün yeni şöfürün gelecek. Benim işim var çıkıyorum. Sen şöför ile ilgilen.
Oya: Tamam hayatım.2 saat sonra...
Oya otururken şöförün geldiği haberi gelmişti.
Beyza: Oya Hanım şöförünüz geldi.
Oya: Tamam sen git ben geliyorum.Oya şöförün yanına gitmişti. Etrafta kimse yoktu. Ancak şöförü görür görmez şok olmuştu. Bu şöför onun eski sevgili Deniz idi. Ve de galiba magazinden onu bulmuştu.
Oya: Deniz!Deniz ona yavaş yavaş yaklaşmıştı. Ve Oya'ya doğru eğilip onu öpmüştü!
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mistério / SuspenseKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!