14 saat önce...
Merve Cupcake'e gitmişti. Orada biraz kafasını dinlemek istiyordu. Gittiğinde kapıyı açık bulmuştu. Çünkü artık oraya kimse bakmıyordu.Orada o gelinlikle otururken düşünmüştü. Kerim'den başkasına aşık olduğu zamanları...
Demir'e karşı bir şeyler hissettiği zamanlar ne de güzeldi. Ama kalbi kararı vermişti işte. O Kerim'i seviyordu..
Merve bu düşünceler ile boğuşurken arkasından bir ses duymuştu.
Merve: Kim var orda?
Merve biraz sese doğru yakınlaşmıştı. Ancak kimseyi görmemişti.
Merve: Kimse var mı?Ve tam o anda bir geldi ve onu cama doğru itti. Merve cama çarptı ve camlar kırıldı. Merve başını vurmuştu. Ve başı birazcık kanıyordu.
Merve: İmdat!Ona saldıran adama baktı. Adamda maske vardı. Merve hemen ayağa kalktı ve yere düşen ayakkabısını adamın kafasına vurmuştu. Ve ayakkabı kan olmuştu. Daha sonra biri daha geldi ve Merve'nin ağzına ve burnuna bir peçete tuttu. Merve ne kadar dirensede maalesef ki yenilmişti. Kaçırılmıştı!
14 saat sonra...
Merve uyandığında başı oldukça ağrıyordu. Ve gözünü açtığında bir dağ evinde olduğunu fark etti. Ve o sırada bağırmaya başladı. Bunlar yardım çığlığı idi. Daha sonra içeri biri girdi. Bu Şebnem idi!Şebnem: İstediğin kadar bağır. Burada seni kimse duyamaz!
...
İnci ile Kerim ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ve tam o anda ikisininde telefonuna bildirim gelmişti. Mesajın kimin geldiğinden belli değildi. Ama bu bir konumdu!Kerim: Kahretsin!
Kerim telefonunu sinirle yere fırlarmıştı.
İnci: Oraya gitmeliyiz.
Ve anında bir mesaj daha gelmişti. Mesaj yine aynı kişiden idi.
'Polisi karıştırırsan biricik Merve ölür!'
O anda karar vermişlerdi. Hemen arabaya bindiler ve yola koyuldular.
2 saat sonra...
Adresten bir kaç metre uzaktalardı.Kerim: Sen burada kalmalısın İnci. Eğer ben 1 saat içinde dönmezsem polisi ara!
İnci: Ya sana bir şey olursa? Ben de geliyorum.
Kerim: Olmaz!
İnci: Ama ben sana zarar gelmesini asla istemem!Kerim o anda İnci'yi öpmüştü!
Sanki yıllar önceki anıları tekrardan canlanmış gibiydi...
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mister / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!