Kerim: Şebnem ne işin var burada?
Şebnem: Bakın bu işi yaş. Anladınız mı? Merve sen önce kocandan boşanacaksın sonra aşkına geçeceksin. Kızını da kocana vereceksin. Soyadımı kirletemeyeceksin!
Kerim: Şebnem biz boşandık. Bu olayla bütün bağın koptu artık. Bırak yakamızı!
O sırada Serhan içeri girdi.
Serhan: Müjdeli haberi veriyorum. Merve hamile!
Merve: Ne!
Serhan Merve'ye sarıldı.
Serhan: Canım benim!
Merve hemen Kerim'e baktı. Eğer tahmini doğruysa ikisi büyük bir çıkmaza gireceklerdi.
1 gün sonra...
Merve evinde oturuyordu. O kadar yaşadıkları dramdı ki kitap yazılsa roman olurdu. Serhan en başında onu aldatmasaydı Merve bu çıkmaza girmeyecekti. Şimdi bir karar vermesi gerekiyordu. Merve tam bunları düşünürken birinin kapıya sert vurması ile irkildi. Merve hemen kapıyı açtı. Gelen Tutku idi.
Merve: Tutku ne oluyor?
Tutku Merve'ye bir fotoğraf gösterdi.
Merve: Tutku sen bizi mi gözetledin?
Tutku: Sana 24 saat süre Kliniğimi açtırırsan bu fotoğrafı yok ederim. Yoksa Kerim ile ilişkinizi söylerim Serhan'a!
Merve ne diyeceğini bilemeden Tutku oradan uzaklaştı. Merve'nin eli ayağı dolaşmıştı. Merve'nin önce kliniğin neden kapandığını öğrenmesi gerekiyordu. Köklü bir araştırma yapması gerekiyordu. Bunun için zamana ihtiyacı vardı.
1 saat sonra...
Merve her şeyi anlamıştı. Önce Oya'yı ikna etmesi gerekiyordu. Merve Oya'ya mesaj attı. Ve onu kafeye çağırdı. Yarım saate buluşacaklardı.
Yarım saat sonra...
Merve: Hoşgeldin Oyacık.
Oya: Hoşbulduk. Neden çağırdın beni?
Merve: Seninle anlaşma yapacağız.
Oya: Konuş dinliyorum.
Merve: Sen klinik hakkında olan şikayetini geri alacaksın.
Oya: Karşılığında ne vereceksin?
Merve: Kocamı..
bölüm etiketi:#küçükbirkıvılcım
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mistério / SuspenseKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!