Merve: Ama bunları yüz yüze konuşmamız gerek.
Serhan: Şu an gelemem.
Merve: Geleceksin. Hemen. Yoksa..
Serhan: Yoksa ne?
Merve: Kızını kaybedersin!Merve telefonu Serhan'ın yüzüne kapattı. Belki de her şeyi itiraf edecekti. Ne olacağını o da bilmiyordu.
Serhan arabasına biniyordu. Kerim kötü bir şey olacak ve Merve her şeyi itiraf edecek diye onun peşinden gitti.
15 dakika sonra...
Serhan eve varmış ve kapıyı çalıyordu. Kerim ise onları duyabileceği yere gizlenmişti. Ve en sonunda Merve kapıyı açmıştı.
Serhan: Nihayet açtın Merve!
Merve: Ben gerçekten dayanamıyorum. Ya kocam benim kocamın metresinin sevgilisinin bekarlığa veda partisine gidiyor ve düğününe de gidiyor.
Serhan: Bütün olay bu yani.
Merve: Demek bu olayı küçük görüyorsun.
Serhan: Hayır tabii ki görmüyorum. Bu olay bile değil çünkü.Merve anlık sinirle kapıyı kapatıyordu. O anda Kerim'i gördü. Demek onun aklı başına gelmişti. Merve kapıyı Serhan'ın yüzüne kapatmış ve içeri gitmişti.
Düğün günü...
Kerim hazırlanırken odasının kapısı bir anda açıldı. Gelen Oya idi.Oya: Kerim bu oyunu gerçekten oynamak zorunda değilsin. Kalbinden beni seviyorsan evlen benimle. Yoksa..
Oya Kerim'e yaklaşmış ve Kerim'i dudağına kısa bir öpücük kondurmuştu. Ancak o anın atmosferine kapılan Kerim Oya'yı kucağına almış ve onu öpmeye başlamıştı.
Peki Kerim Oya'ya aşık mı olmuştu?
Nikah memuru gelmişti. Misafirler yerlerinde idi. Oya ile Kerim nikah masasına oturmuşlardı. Kerim etrafa bakıyordu ve anında kapıda bir hareketlilik belirdi. Biri düğüne gelmişti. Bu Merve idi. Yıllar önceki seneryoyu sadece rolleri değişerek tekrar yaşıyorlardı sadece... Aklından bunlar geçerken bir anda nikah memuru ona bir şey diyordu ancak o sadece bunları duydu;
Nikah memuru: Eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Kerim o anda Merve'ye baktı. Merve'nin gözlerinden damla damla yaşlar akıyordu. Aslında Kerim bu oyunu oynamak zorunda değildi. Ancak nedense içinden hem evet hem hayır demek geliyordu. Bir seçim yapması gerekiyordu. Peki cevabı gerçekten neydi?
Bölüm sonu...
Bölüm etiketi:#aşk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!