Kerim: Şaka değil mi bu?
Şebnem: Yook hayır. Tabii sen başka bir şekilde bu sorunun yanıtını bulabilir misin bilemem. Ama eğer benimle evlenmezsen bir daha Merve'nin yüzünü göremeszin!
Kerim: Kahretsin!
Şebnem: Evet kararın ne?
Kerim: Tamam. Ama nasıl olsa bu formalite olacak.
Şebnem: Tamam o zaman işlemler başlasın.😆Tutku: Buyrun bakalım.
Serhan: Sevgilim hamile ona bakmaya geldik.
Tutku: Metresiniz diyecektiniz heralde Serhan bey. Tamam dışarı çıkın.
Serhan: Niye ki?
Tutku: Bazı kadınsal konuları konuşcağız tabii izin verirsen.
Serhan dışarı çıktı.
Tutku: Hamile olmadığını biliyorum.
Oya: Nereden bildin?
Tutku: Ben bir doktorum Oya. Şimdi izin verirsen sen muayene edelim.
Oya: Ne olur Serhan' a söyleme. Lütfen.Tutku Serhan'ı çağırdı. Serhan içeri girdi.
Tutku: Evet artık muayeneye başlayalım mı Oyacık?
Şebnem bembeyaz bir elbise giymişti. Hedefine ulaşmıştı. Bu işin bu kadar kolay olacağını bilmiyordu. Ve nikah masasına oturdular.
Nikah memuru: Sayın Şebnem Aksak eşiniz Kerim Sağlam'ı eş olarak kabul ediyor musunuz?
Şebnem: Evet.
Nikah memuru: Sayın Kerim Sağlam eşiniz Şebnem Aksak'ı eş olarak kabul ediyor musunuz?
Kerim: Evet.
Nikah Memuru: Şahitler siz şahitlik ediyor musunuz?.
Şahitler: Evet.
Nikah Memuru: Bende sizi belediyemizin verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum.
Şebnem: Gel bi fotoğraf çekinelim bu günün anısına.
Fotoğraf çektiler.
Kerim: Merve nerede?
Şebnem: Paris'te. Pakua Otel oda no:121 tamam mı?
Kerim: Tamam anladım.Şebnem hemen çektikleri fotoğrafı Merve'ye attı.
Merve oturuyordu. Bir anda mesaj geldi. Şebnem bir fotoğraf atmıştı. Fotoğrafa baktı. Ve de ne görsün! Şebnem'in elinde evlilik cüzdanı yanında Kerim beyazlar içinde poz vermişti.
Altında ise: Ben hedefime ulaştım! yazıyordu....Bölüm sonu...
Bölüm etiketi: #avcınınavı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!