Kan Donduran Cinayet

585 8 0
                                    

Merve bir telefona bir de Kerim' e bakıyordu. Hatta bu mesaj hakkında bir fikri vardı.

Merve: Bu mesajın adresine gideceğiz.
Kerim: Ya tuzaksa Merve?
Merve: Hayır değil. İçlerinden biri insafa gelmiş ve de ben kim olduğunu tahmin edebiliyorum.

Kerim tam konuşacaktı ki Merve konuşmasına devam etti.
Merve: İsmi bana kalsın.

Ve o anda İnci araya girdi.
İnci: Ben de gelebilir miyim? Sonuçta ben de ihanete uğradım.
Merve: Tabii ki gelebirsin. Ne de olsa ne kadar çok kişi olursak o kadar iyi olur.

Merve, Kerim ve İnci uçağa atladılar ve bahsedilen adrese gittiler.

2 gün sonra...
Merve telefonu elinde geldiği adrese bakıyordu. Yanında Kerim ve İnci vardı. Fazla heyecan yapmamaya karar verdi. Ve hemen kapıyı koştu. Kapıyı çaldı. Ancak ısrarla çalıyordu. Kapıyı açan Oya idi. Yüzünde şaşkın bir ifade vardı.
Oya: Aa! Senin ne işin var burada?

Merve tüm sakinliği ile sanki ne yapacağını bilirmiş gibi Oya'yi itti ve eve girdi. Ardından İnci ile Kerim girdi. Ve İnci tüm ciddiyeti ile kapıyı kilitledi.

15 dakika sonra....
Şebnem ve Emre dışarıdaki işlerini halledince eve geri döneceklerdi. Ancak onları bekleyen bir sürpriz vardı. Şebnem ve Emre eve girdi. Şebnem yukarı doğru baktı. Çünkü pencereden dışarı sarkan perde dikkatini çekmişti. Ancak daha sonra kim olduğu belli olmayan bir vücut pencereden aşağıya doğru düştü. Ve Şebnem büyük bir çığlık attı. Peki bu kimdi?

KİM ÖLDÜ?

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin