Oya ile Serhan bir öpücük ile aşklarını alevlendirdiler. Ancak tamo sırada asansör çalıştı. Aşağıya indiklerinde Şebnem orada yoktu.
Oya: Bize oyun oynamış.
Serhan: Hoşçakal Oya.
Oya: Hoşçakal.Kerim: Sonunda itiraf ettin.
Merve: Onu gerçekten seviyor musun?
Kerim: Evet.
Merve: Aşkımız ne olacak?
Kerim: Ben seni unutacağım.
Merve: Ben seni unuttum bile.
Kerim: Emin misin?
Merve: Adım kadar...Merve tam gidecekti ki geri dönmüştü.
Merve: Karnımdaki bebek Serhan'ın bu sadece bir testti. Ama aşkımız bu testi geçemedi..Merve Kerim'i itti ve oradan ayrıldı.
1 gün sonra...
Kerim bekarlığa veda ediyordu bunu bazı arkadaşları ile bir yerde kutluyordu. Serhan da buna dahildi.
Merve her şeyi itiraf etmek istiyordu. Çünkü buna dayanamıyordu. Evet belki evlilikleri sahte idi. Ama en ufak bir kıvılcım ile her şey olabilirdi. Hemen Kerim'i aradı. Ancak onun telefonu kapalıydı. Merve sesli mesaj attı.
Merve: İşler daha da karışmadan her şeyi itiraf edeceğim. En azından öğrenmesi daha iyi olacak. Sana bir şey olmaz diye sevinme. Serhan ile bütün iş ilişkileriniz kopar. Çok para kaybedersin. Etrafındakiler seninle bu yüzden asla iş yapmaz. Sence buna değer mi? Çok yanlış ata oynadın Kerim...
Kerim oturuyordu. Eğlenirken Merve'nin mesajını gördü. Tuvalete gitti ve onu dinledi.
Merve: Ben bu oyundan çok sıkıldım. İşler daha da karışmadan her şeyi itiraf edeceğim. En azından öğrenmesi daha iyi olacak. Sana bir şey olmaz diye sevinme. Serhan ile bütün iş ilişkileriniz kopar. Çok para kaybedersin. Etrafındakiler seninle bu yüzden asla iş yapmaz. Sence buna değer mi? Çok yanlış ata oynadın Kerim...
Kerim hemen dışarı çıktı. Serhan'a baktı. Serhan telefonda biriyle konuşuyordu.
1 dakika önce...
Merve'nin elibşr türlü telefonuna gitmiyordu. En sonunda bir cesaret ile telefonu aldı ve Serhan'ı aradı.
Serhan otururken telefonu çaldı. Arayan Merve idi. Oradan biraz uzaklaştı. Telefonu açtı.
Serhan: Merve ne oldu?
Merve: Serhan, sana söyleyeceklerim var...Bölüm sonu...
Bölüm etiketi: #kırmızıalarm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!