Kıvılcım(Sezon Finali)

878 13 0
                                    

Sezon finali...

Tutku çok sinirlenmişti. Oya onun bütün hayatını çalmıştı. Ve Oya'yı bunu yaptığına pişman edecekti.

Tutku: Şebnem Serhan'ın o odadan çıkar!
Şebnem: Neden?
Tutku: Çıkarmazsan Yasak ilişkin ortaya çıkar.
Şebnem: Sus tamam yapıyorum!

...

Şebnem odaya girdi. Serhan Oya ile konuşuyordu.
Şebnem: Serhan gelir misin?
Serhan: Ne oldu?
Şebnem: Sana anlatmam gerekenler var!

...
Kerim: Merve bu doğru mu?
Merve: Tabii ki değil.
Kerim: Sana inanamıyorum.

Kerim tam odadan ayrılacaktı ki...
Kerim: Kapı kilitli!
İnci: Ne!
Merve: Kerim!

....
Biri çok kötü bir şey yapacaktı. Bu yapacağı şey her kişinin hayatı ile oynayacaktı. O gizemli kişi eline bir mum aldı. Ve onu fırlattı. Ev yanmaya başladı...

....
Tutku aniden odaya girdi. Oya ise tam çıkıyordu.
Tutku: Odaya gir konuşacaklarımız var.

Tutku odanın içine Oya'yı itti.
Oya: Ne yapıyorsun?
Tutku: Bütün hayatımı çaldın! Şimdi sıra bende!

Tutku silahı Oya'ya doğrulttu ve onu vurdu. Oya ise yere serildi.

...

Kerim: Silah sesini duydunuz mu?
İnci: Telefonun sinyali yok.
Merve: Bizi kurtaran biri olmalı.

Aniden kapının altından dumanlar gelmeye başladı.
Merve: Dua etsek iyi olacak. Çünkü buradan çıkmayacağız.

...

Şebnem Serhan ile konuşacakken yangın çıktı ve hemen dışarı çıktılar. Ancak Serhan içeri girip Merve'ye bakmak istiyordu. Ama buna izin vermiyorlardı.
...

Oya'nın karnından kanlar dökülüyordu. Yerde yalnız başına yatıyordu. Tutku kaçmıştı. Ve onu orada kilitlemişti. Ne yapacağını bilmiyordu. Ancak galiba yolun sonu gelmişti.

...

Yangın büyümüştü. İnci ve Merve odadaki yangını azaltmaya çalışırken Kerim kapıyı açmaya çalışıyordu. Odada az oksijen kalmıştı ancak Kerim bir alet kapıyı açmayı başarmıştı. İnci dumandan zehirlenmiş öksürüyordu. Merve'nin durumu hala iyiydi. Odadan çıktılar ancak...
Merve: Bir daha senin yüzüne asla bakamam. Bunu yapamam. Ve asla yaşayamam.
Kerim: Merve!

Merve yangın daha da büyümesine rağmen kendini ölüme götürmüş. Ve daha çok yanan üst kata çıkmıştı. Kerim ise kime yardım edeceğini bilememişti. Ancak hızlı karar vermesi gerekiyordu. Ya İnci ile dışarı çıkacaktı ve Merve'yi orada bırakacaktı. Ya da İnci'yi orada bırakıp Merve'yi alacaktı. Başka yol olsa bile o panik ile aklına gelmiyordu.

Bölüm etiketi: #sezonfinali

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin