Geçmişte neler yaşandı?
İnci ile Kerim birbirlerine deli gibi aşıktılar. Ancak Merve Kerim'i deli gibi seviyordu. Bir gün onunla konuşmaya karar verdi.Merve: Kerim.
Kerim: Evet seni dinliyorum.
Merve: Biliyorum. Ben hiç sevilmedim. Beni hiç sevmedin. Kalbimin senin için attığını biliyordun.
Kerim: Merve. Ben sana bir şey itiraf edeceğim.
Merve: Evet seni dinliyorum.
Kerim: Ben ateş ile oynuyorum.Kerim Merve'yi kendine çekti ve onu öptü. Merve'ye bu öpücük ilaç gibi gelmişti. Merve bu öpücük için her şeyi yapmaya hazırdı. Ve yapacaktı da...
Merve mezuniyete kadar bekledi. Çünkü bir plan kurmuştu. O plan ancak mezuniyette işleyecekti.
Mezuniyette....
Merve İnci'yi yanına çağırdı.Merve: İnci ben çok heyecanlıyım ya sen?
İnci: Hiç sorma canım ben de.
Merve:(Sen mezun olacağın için heyecanlısın ben ise Kerim için..)
...
Merve planını kontrol edecekti.Merve: Emre konuştuğumuz gibi ben İnci'yi sana iteceğim sen de onu öpeceksin. Sen zaten İnci ile sevgili olmak istemiyor musun? İşte sana fırsat!
Emre: Tamam yapacağım. Ben İnci'yi seviyorum. Sadece onu istiyorum.
Merve: Biliyorum..Plan işleniyor...
Merve İnci'yi Emre'ye doğru itti. Daha sonra Emre ise onu öptü. Bütün gözler önünde öptü.
Kerim: İnci demek beni aldatıyordun?
İnci: Hayır saçmalama her şeyi o yaptı. Ben seni aldatmıyorum.
Kerim: Bitti İnci bitti!İnci'nin ailesi onu almış ve onu oradan götürmüştü. Ailesinin görüşü İnci'nin onların namusunu kirlettiği idi.
1 hafta sonra...
İnci çektiği eziyetler katlanamıyordu. En sonunda intihar etmeye karar verdi ve kendini balkonda buldu.İnci: Eğer ölmezsem ve yaşarsam ikisinden de intikamımı almadan ölmeyeceğim!
İnci kendini 3.kattan aşağıya attı...
Bölüm sonu...
Bölüm etiketi: #birtutamintikam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!