Gömülü Sırlar

403 7 0
                                    

Demir cafe'ye gelmişti. Ve yüksek sesle öksürük sesleri duyuyordu. Hemen sesim olduğu yöne gitti. Mutfak kapısının ardından geliyordu ses. Ancak kapı sıkışmıştı. Açılmıyordu. Bu yüzden Demir kapıyı omzu ile kırdı. Hemen dibinde Merve'yi yatarken gördü. Merve'yi kucağına aldı. Ve onu hastaneye götürdü.

Merve gözünü açtığında hastanede idi. Yanında İnci vardı. Galiba onu o bulmuştu.
İnci: İyi misin hayatım? Seni Demri bulmuş. Galiba sana biri tuzak kurmuş.
Merve: Kim peki?
İnci: Vallahi onu bilmem ama sana bir şey söylemem gerek.
Merve: Ne?
İnci: Ben bu Demir'den hoşlanıyorum. Ona reddedemeyeceği bir teklif sundum.

O anda içeri Demir girdi. Merve'nin uyandığından habersizdi.
Demir: İnci ben seninle Paris'e gelme kararı aldım...

...

Oya  beklenmedik bebekten kurtulması gerekiyordu. Bu akşam ki partide bu bebeğin fişini çekecekti. Çünkü Adnan ile uzun vadeli bir plan düşünmüyordu. Bebek doğana kadar Adnan ile işi bitmiş ve de intikamını almış olurdu. Bu bebeği bekleyemezdi. Bu yüzden Oya bir taşla iki kuş vuracaktı.
Parti zamanı...

Oya planını işleyecekti. Şahika'yı yukarı merdivenlerin başına çağırmıştı. Aynı zamanda Adnan'ı da...
Şahika: Ne oldu Oyacık?
Oya: Bebeğim seni korkuttu galiba.
Şahika: Sen buradan gideceksin. Ben ise kalacağım.
Oya: Yani?
Şahika: Kısacası sen yolcu ben hancıyım!

Oya Adnan'ı gördüğü anda planını yola koydu. Şahika'nın elini tutmuş. Kavga ediyormuş gibi lanse etmişti.
Oya: Yapma!

Oya kendini merdivenden aşağıya attı!!

Oya bir taşla iki kuş vurayım derken kendine zarar verdi. Bakalım bu hasar ne kadar büyük?

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin