Umut Yumruğu

311 6 0
                                    

İnci kapıyı açtığında tanımadığı bir yüz vardı.
Defne: Hatırladın mı beni?
İnci: Kimsin sen?
Defne: Defne ben. Defne Doğan.
İnci: Geç içeri.

Aslında okulda iki Defne vardı. O ise Defne Yılmaz idi. İnci büyük bir tehlikede idi. Evinde bir katil olma adayı vardı..

...
Oya evindeydi. Cinayet unutulmuştu. En azından onun cinayeti işlediği..
Oya pırlantaları ile vakit harcarken telefonu çalmıştı. Arayan Deniz idi! Oya korkarak da olsa önce etrafı kollayıp ve kapıyı kapattıktan sonra telefonu açmıştı.
Oya: Alo!
Deniz: Alo.
Oya: Ne oldu?
Deniz: Bana olan iyilik borcunu yarın akşam ödeyeceksin.
Oya: Nasıl olacakmış o?
Deniz: Yatın akşam benim evimde akşam yemeği ve sonrasında birazcık vakit geçirme..
Oya: Ne dedin sen?
Deniz: Akşam 9'da bekliyorum!

Deniz telefonu Oya'nın yüzüne kapatmıştı. Oya'yı büyük bir felaket bekliyordu...

...
Kerim geri dönmüştü. Doktorlar onu kurtarmıştı. Ancak hala bilinci yerinde değildi..

1 gün sonra...
Merve Kerim'i izliyordu. Merve Kerim'e aşıktı. Yarım kaşan aşklarını düşünüyordu. Neden bu oyunu oynamıştı ki? Ancak bir anda Kerim'in parmağı hareket etmişti. Ve daha sonrasında ise gözünü açıyordu. Belki de aşkları yarım kalmayacaktı.
Merve: O uyandı! Kerim uyandı!

....
Şebnem telefonda konuşuyordu.
Şebnem: Sen hakettiğin parayı ben ise intikamımı alacağım.
X: Umarım bunu başarırız.
Şebnem: Gücümüzü birleştirmemiz gerek.
X: O problem değil.

Şebnem'i başkası arıyordu.
Şebnem: Başkası arıyor kapatmam gerek!
X: Tamam hadi görüşürüz.

Şebnem telefonu açmıştı.

Şebnem: Alo!
Unknown: Geliyorum bekle beni. İntikamımı almaya geliyorum. Tedbirini alsan iyi edersin!
Şebnem: Sen..
Unknown: Evet ben..

Unknown ve X kim?

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin