Şebnem: Ne oldu? Betin benzin attı İnci?
İnci: Sen yaptın? Beni öldürmeye kalktın?
Şebnem: Ben Defne'yi bırakmaya geldim. Hesaplaşmanız gerekiyormuş..Şebnem Emre'yi kendine çekio dışarı çıkardı. Defne ile İnci yalnız kaldı..
Emre: Ne oluyor Şebnem?
Şebnem: Bedel ödemek..
Emre: Ne diyorsun?
Şebnem: Bunu yapmam gerekiyor.. Bana ihanet ettin! Abimin yerini onlara söyledin. Sonra beni aldattın!Şebnem bir anda bir iğne çıkardı. Ve ona batırdı.
Emre: Ahh!
Şebnem: Özür dilerim..Şebnem hemen içeri girdi. Kapıyı açık bırakmıştı. Ancak olanlara hayret etmişti. Defne yerde öylece yatıyordu....
2 dakika önce..
Defne: Yarım kalan işimi bitireceğimm!!Defne hemen İnci'yi boğazladı.
İnci: Bırak beni!İnci Defne'yi itti. Defne yere düştü ancak kafasını sehpanın köşesine çarptı. Kafası kanıyordu..
İnci: Defne?2 dakika sonra..
Şebnem hemen koşmaya başladı.
İnci: Gel buraya!Şebnem arabaya bindi. Ve oradan gitti İnci onun peşinden taş attı. Ama yetişemedi. Tam eve girip cesede ne yapacağını düşünürken yerde yatan bir cansız beden gördü.
İnci: Emre?..
Şebnem ağlıyordu. Sevdiğinin canını almıştı. Ama artık intikam vakti gelmişti......
Merve korkarak kapıyı suratına kapatacaktı ki Ceren kapıyı açtı.
Ceren: Merve! Sana bir şey yapmayacağım.
Merve: Git burdan! Ben bu yalanları çok dinledim.
Ceren: Daha beni tanımıyorsun bile.
Merve: Tanımak istemiyorum!
Ceren: Lütfen! Dinle beni. Lütfen...Merve sakinleşmişti. Ceren koltuğa oturdu. Merve de oturdu.
Ceren: Bak ben sandığın bir Aksak değilim. Yıllar önce Şebnem ile ben hep kavgalıydım. Beni hiç sevmezdi. Bir gün bu öfkesi büyüdü ve beni merdivenden itti. Ben sakatlandım. Ailem beni öyle kabul etmedi. Benim hiçbir şeyden haberim yoktu. Beni bir aileye verdiler. Ve bir daha ne annem ne babam ne abim ne de ablam beni görmeye geldi. Onların hep haberlerini duydum. Ama bensiz çok mutluydular.Ceren ağlamaya başladı.
Merve: Ben bilmiyordum.
Ceren: Ben intikam almaya geldim. Ve benimle ortak olmanı istiyorum!
Merve: Ne?
Ceren: Onların her şeyini ele geçireceğiz! Bak. Hemen karar vermeni istemiyorum.Ceren aynı zamanda gözünün yaşını sildi.
Ceren: Ben gideyim artık.Ceren ayağa kalktı ve oradan ayrıldı. Merve ise kapıyı kapattı. Ama tek kelime bile edememişti. Gerçekten Aksakları bitirmek istiyor muydu?
..
Ceren çıkınca birini aradı.
Ceren: Konuşabiliyor musun?
Oya: Evet.
Ceren: Hedefe ulaşmak üzereyiz! Son oyunu oynama vakti geldi!
Oya: Bitirelim artık şu işi!Oya ile Ceren'in gizli bir ittifağı vardı!!
....
Şebnem şehir dışında tahta bir eve geldi. Evin içine girdi. Ve salona gitti. Orada biri oturuyordu..
Şebnem: Selam canım!
Serhan: Abla!Serhan yaşıyordu!!
Bölüm sonu...
Yeni bölüm: 10 Ocak cuma günü yayında!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystère / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!