6 ay sonra...
İnci hazırlanıyordu. Kerim onu çağırmıştı. Bir Cafe de buluşulacaktı. İnci o sırada aynaya baktı. Aynada Merve belirtmişti
İnci: Sence evlenme teklifi gelir mi?
Merve: O seni sevmiyor! Göreceksin!
İnci: Hayır! Sen aramızdan çekildin. Beni seviyor göreceksin!
Merve: Hayır!
İnci: O yüzden mi beni senin elin kolun bağlıyken arabada öptü!
Merve: Ne!
İnci: Aynen öyle!İnci çantasını alıp odadan çıkacakken aynaya tekrar baktı. Merve gitmişti. Neyse ki keyfini bozacak hiçbir şey yoktu onun için.
15 dakika sonra...
Kerim Cafe de yalnız değildi. Yanında Oya da vardı.
Kerim: Oya seni buraya çağırdım çünkü önümüzde bir hayat var. Ve bizim bu hayatı yaşamamız gerekiyor.
Oya: Biliyorum yaşamamız gerekiyor ama..
Kerim: Ben her zaman Merve'nin yasını tutacağım. Ama ben Merve'nin dediğini yapmak zorundayım. Don isteğini yani..
Oya: Son isteği derken?
Kerim: Oya benimle evlenir misin?Kerim cebinden bir yüzük çıkarmıştı. Ve onu Oya'ya uzatmıştı.
Kerim: Ben hayatlarımızı birleştirmek istiyorum!Tam o sırada İnci oraya gelmişti. Ve gördüğü ile şoka uğramıştı. Kerim'in elinde bir yüzük vardı. Ve bu yüzüğü Oya'ya doğru tutuyordu. Ve daha sonra gelen ses işleri daha da karıştırmıştı.
Oya: Normalde düşünmek için zaman isterdim. Ama zamanımızın bile ne kadar olduğunu bilmediğimiz bir dünyadayız.
Kerim: Yani?
Oya: Evet! Seninle evlenmeyi kabul ediyorum!İnci çantasını o olayın şoku ile yere düşürmüştü. Eli ayağı titriyordu. Çünkü manzara hiç parlak değildi. Kerim Oya'ya yüzük takıyordu! İnci koşarak arabasına binmişti. O anda Kerim'e mesaj yazmış ve gelmeyeceğini söylemişti. Hemen evinin yolunu tutmuştu. Kerim resmen evleneceğini ona açıklamak için onu çağırmıştı!
...
İnci evinde düşünmeye başlamıştı. Bir karar vermişti. Mutluluğu için gerekirse tekrar ellerini kirletecekti! Kararı kesindi. Kasasından silahını çıkarmıştı. Ve Merve'yi yaptığı ilacı da almıştı yanına. Bugün büyük bir fırtına kopacaktı..
...
Akşam olmuş Kerim Oya'yı evine bırakmıştı. Şu anda evin önündeydiler.
Oya: Kerim biliyorsun ki bizim aramızda yaşanılanlar vardı. Ve sen bunları...
Kerim: Bizim önümüze bakmamız gerekiyor. Ve sen de benim gibi düşündüğün için sana teşekkür ederim.
Oya: Asıl ben sana teşekkür ederim.Oya Kerim'e sarılmış ve ebivine girmişti. Evine girdiği anda kapı çalmıştı. Oya kapıyı açmıştı.
Oya: Kerim bir şey mi var?Ancak gelen Kerim değildi. Gelen İnci idi.
İnci içeri girip kapıyı kapatmıştı.
Oya: İnci iyi misin?
İnci: Ben korkak değilim! Ben korkak değilim Oya!Oya'nın o sırada İnci'ye dediği kelimeler aklına gelmişti. Merve'nin katili oydu!
Oya: Merve'yi sen öldürdün!
İnci: Evet! Güzel tespit!
Oya: İntikamını aldın daha ne istiyorsun?
İnci: Yoluma çıkan bazı pürüzleri temizliyorum!İnci o sırada çantasından bir şırınga çıkarmıştı. Ve Oya'ya batırmaya çalışmıştı.
Oya İnci'yi itip yatak odasına koşmuştu.
Oya: İmdat!
İnci ise onu takip etmişti. Ve Oya İnci'yi yatak odasına itip kapıyı üstüne kilitlemişti.İnci: Aç kapıyı seni geberteceğim!
Oya kapıyı açamasın diye kapının önüne bazı eşyalar koymuştu. Ve hemen polisi aramıştı. Araması bittiğinde kapı çalmıştı. Oya koşa koşa kapıyı açmıştı. Gelen Kerim idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!