Merve cama vuruyordu. Ancak Demir ona bakmıyordu. Ona kapıyı açmıyordu. Bunun üzerine Merve dışarıdan bir taş almış ve cama fırlatmıştı. Cam tuz buz olmuştu!
Demir: Merve ne yapıyorsun sen?
Merve: Burası benim yerim ve değil kilidini değiştirmek içine bile giremezsin bu BİR!
Demir: Merve dikkat et!
Merve: Ben buraya tonla tadilat yaptırdım. Senin günü hazıra konmadım. Bu yüzden sen sadece burayı rüyanda görürsün! Bu İKİ!Merve'nin ayağı takılmış. Ve Demir ise cam kırıkları a düşmesin diye onu kucağına almıştı. Ancak Kerim bu manzarayı görmüştü. Ve intikamını alacaktı....
....
Oya fotoğrafın altındaki konuma hemen gitmişti. Kapıyı serçe çalmış. Ve kapıyı Şahika açmıştı.
Şahika: Aa ne işin var burada?Oya onu dinlememiş ve içeri girmişti. Adnan'ın üzerindeki gömleğin düğmeleri iliklenmemişti. Basbaya aldatılmıştı.
Oya: Senden hemen boşanacağım! Yarın boşanacağım.
Adnan: Oya..
Oya: Sende itibar falan bırakmayacağım. Televizyonlara çıkıp çıkıp herkese anlatacağım senin nasıl bir pislik olduğunu!
Adnan: Oya ne yapıyorsun sen kendine gel!
Oya: Maden eski karınla yatacaktın niye benimle evlendin!Oya sakinleşmişti. Ve yavaş yavaş etraf kararmıştı. Çünkü bayılmıştı!
Adnan: Çabuk ambulansı ara!
Şahika: Belki tansiyonu düşmüştür.
Adnan: Çabuk dedim!....
1 gün sonra...
Merve sinirinden ne yapacağını bilemiyordu. Merve cafe de bazı işlerini hallederken ona mesaj gelmişti. Gelen mesaj Kerim'den di. Sadece bir konum atmıştı. Merve merak ettiği için konuma gitme kararı almıştı.
15 dakika sonra...
Merve konuma gitmişti. Ve Kerim'i görmüştü. Ancak yanında bir kız vardı. Bu kız sanki Alev denen kıza benziyordu. Daha dikkatle baktı. Evet oydu. Merve onlara yaklaşıyordu. Ancak bu durum onu çok sinirlendirmişti. Ancak bir şey onu durdurmuştu. Çünkü şu an tam karşında Kerim ile Alev öpüşüyordu!Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Misteri / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!