Merve: Demek sen de benim kadar meraklısın evlenmeye.
Kerim: Evet. Hatta bence yarın bile evlenebiliriz!
Merve: Yavaş ol! Hazırlıklara başlayabiliriz en azından!1 hafta sonra...
Hazırlıklar başlamıştı. Merve çok heyecanlıydı. Demir'i unutmasını sağlamıştı bu hazırlıklar. Ancak Kerim için aynı şey geçerli değildi. Kerim için durum daha vahimdi.
Kerim: Sude lütfen! Ne istersen yaparım. Ama lütfen bir olay çıkarma lütfen!
Sude: Ne istersem yaparsın yani?
Kerim: Para mesela? Ne kadar istersen veririm.
Sude: 1 milyon dolar!....
Merve evde düğünü ile ilgili bazı şeyleri ayarlıyordu. Buginlük kendine tatil yapmıştı. O bunlarla uğraşırken kapı çalmış ve biri içeri girmişti. Gelen Oya idi!Merve: Oya. Aaa ne işin var burda? Yaptıklarımdan sonra korkar kaçarsın sanıyordum.
Oya: Kaçmak benim sıfatında yok normalde sen bunu çok iyi biliyorsun. Sadece ben aşk tazelemek için kaçarım. Bunu da çok iyi biliyorsun!Merve bozulmuştu.
Oya: Merak etme! Seni bozmaya gelmedim.
Merve: Peki neden geldin sen? Huzur bozmaya gelmiş olabilir misin?
Oya: Hayır sana veda etmeye geldim. Deniz ile yurt dışına gidiyoruz.
Merve: Yaaa sevindim senin adına! Sonunda mutlu sona ulaştın demek!
Oya: Sende öyle!
Merve: Biliyor musun? Aslında bu sorunların sebebi sen değilsin. Yani eğer sen olmasaydın Serhan beni başkasıyla aldatırdı. Ha Ayşe Ha Fatma! Gözümü açtın! Sana ne kadar teşekkür etsem az!
Oya: Aslında ben buraya hem veda etmeye hem de tebrik etmeye geldim!
Merve: Evlilik için mi?
Oya: Hayır!
Merve: Ne peki?Oya elini tokalaşmak için kaldırımıştı.
Oya:Sana teslim oluyorum! Tebrik ederim! Bu savaşı sen kazandın!Bölüm sonu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Gizem / GerilimKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!