Oya: Ne oldu Merve? Bu kadar mı önemli bu klinik?
Merve: Evet önemli. Arkadaşım o benim. Doğal olarak bunu yapıyorum. Sen anlaşmayı kabul ediyor musun etmiyor musun?
Oya: Onca savaş. Onca öfke. Onca kavga. Onca şüphe. Hepsi bunun için miydi? Sadece bir klinik için m,?
Merve: Tamam peki. Demek ki sen Serhan'ı istemiyorsun. O zaman ben gidiyorum.
Oya Merve'nin kolunu tuttu.
Oya: Dur! Tamam kabul ediyorum. Şikayetimi alacağım. Ama...
Merve: Ama derken...
Oya: Bu kadar çabuk olamaz her şey...
Merve: Sen şikayetini geri al daha sonra ise Serhan'ı! Daha fazla da beni oyalama!
Merve Oya'yı itti ve oradan gitti.
1 hafta sonra...
Merve her şeyin sonu geldiğini anlamıştı. Savaşı bu kadar sürmüştü. Sadece 1.5 yıl. Oysaki o mezara kadar direnmeyi düşünüyordu. Bir anda telefonu çaldı. Ve o ses ile irkildi. Arayan Tutku idi.
Merve: İstediğin oldu mu?
Tutku: Evet. Artık daha iyiym.
Merve: Peki o zaman beni oyalama!
Tutku: Ben sana teşekkür edecektim.
Merve: Ne teşekkürü!
Tutku: Merve sakin ol!
Merve: Sen nasıl arkadaşsın! Senin gibi arkadaş olmaz olsun! Senden nefret ediyorum! Bir daha beni arama!
Merve telefonu kapattı.
Tutku ise deli olmuştu. Kendi kendine konuşmaya başladı.
Tutku: Başardın. Ellerini kirlettin ve hayatını geri kazandın. Ama hala istediğini alamadın. Evet onu istiyor musun Tutku? Evet söyle! Serhan'ı istiyor musun?
Tutku ağlıyordu. Evet savaşı teknik olarak kazanmıştı. Ama aslıda kaybetmişti. Bir anda kapısının arkasından bir ses geldi. Biri bir şey düşürmüştü. Yoksa onu biri mi dinliyordu?
Eve birazdan Serhan gelecekti. Merve hazırlanıyordu. Veda konuşmasını yapması gerekiyordu. Kendi kendine konuşuyor ve ne demesi gerektiğini düşünüyordu. Ve kapının zili açılmıştı. Serhan eve gelmişti. Merve hazırdı. Konuşmasını artık yapabilirdi. Merve Serhan'a kapıyı açtı. Serhan içeri girdi. Merve vazgeçti ve hemen tuvalete koştu. Hala hazır değildi Merve.
1 saat sonra...
Merve ile Serhan baş başa oturuyordu. Merve artık başlaması gerektiğini düşündü. Ve dediğini yaptı.
Merve: Serhan!
Serhan: Efendim hayatım.
Merve: Ben boşanmak istiyorum!
Bölüm sonu...
Bölüm etiketi: #ayrılıkvakti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!