Yolun Sonu

760 15 2
                                    

Sezon finaline son 2 bölüm...

Kerim aniden İnci'yi itti.
Kerim: Olmaz İnci. Geçmiş geçmişte kaldı. Bitti.

İnci o anda kendini tutamayıp hemen dışarı çıktı ve oradan ayrıldı. Ancak bunun intikamını alacaktı.
...

Merve: Pardon? Ne dedin sen?
Serhan: Bu sevgilin kim Merve? Açıklamak ister misin?
Merve: Seninle evlenmeden önce sevgilim oldu. Ancak o beni terk etti. Hepsi bu kadar. Bütün olayı yanlış anlamışsın.
Serhan: Umarım öyledir. Yoksa bunun bedelini çocuklarımın ödemesini istemem.

Serhan oradan ayrıldı. Merve'yi ise soru işaretleri ile yalnız bıraktı.

1 hafta sonra...

Serhan'ın şirketinin 10.yıl kutlaması vardı. Ve orada patlamaya hazır bir bomba vardı. Asıl soru bu bombanın ne zaman patlayacağıydı.

İnci Kerim ile Merve'yi bir yere çağırdı. Bir odaya. Çünkü intikam vakti gelmişti.

.....

Serhan davetlilerin arasında Oya'yı gördü. Ve onun elinden tuttu. Bir odaya çekti.
Oya: Ne yapıyorsun sen? Ben evliyim!
Serhan: Oya birbirimize aşığız. Bunu kabul etsen iyi olacak.
Oya: Hayır desem yalan olur.

Oya Serhan ile öpüşmeye başladı. Ancak kapı aralıktı. Tutku partiye yeni gelmişti. Serhan'ın arıyordu. Odanın deliğinden baktı. Ve her şeyi gördü.

...

İnci: Hoşgeldiniz!
Merve: Niye çağırdın bizi?
İnci: Gerçekleri konuşacağız.
Kerim: Ne gerçeği?
Merve: Sakın!
Kerim: Biri anlatacak mı? Gerçek olan ne?
Merve: Sakın onu dinleme Kerim!
İnci: Beni terk ettiğin gün. Aslında ben seni aldatmamıştım. Merve beni Emre'ye itti ve o da beni öptü. Şu an evliyim çünkü ailem evlenmem gerektiğini söyledi. Ve de gerçek şu ki Merve benim hayatımı mahvetti!

Bölüm sonu...

Bölüm etiketi: #gözyaşı

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin