Merve uyanmıştı. Bugün Serhan yurtdışından dönecekti. Paris'e gitmişti. Yanlış anlamayın. İş için gitti. Merak etmedi bu yüzden Merve. Ancak onu her akşam aradığında geçiştirilmişti ama neyse. Sonuçta kocasına güveniyordu. Serhan onu asla aldatmıştı. Ve bir ses duydu.
Kapı çalmıştı. Kesin Serhan erken gelmişti. Oleyyyyyy. Nihayet.
Merve kapıyı açtı...
Merve: Aşkım canım nasılsın?
Serhan: İyiyim canım. Sen?
Merve: Ben de harikayım. Hadi Serhan sen önce bir güzelce duşunu al. Sonra kahvaltıya in. Hadi aşkım.
Serhan'ın suratı asıktı. Bir şeye canı bozuk gibiydi. Ama iş ile ilgili olabilirdi. Bu yüzden Merve sesini çıkarmadı.
Serhan duşunu aldı. Kahvaltıda hiç konuşmadı. Kahvaltı bitince.
Serhan: Ben gidiyorum.
Merve: Nereye daha yeni geldin.
Serhan: İşe. Ne yapalım artık.
Merve: Madem öyle güle güle.
Serhan: Güle güle.
Merve Serhan'ın canının sıkkın olduğu için bir şey demedi yine. Ama ne yapsın yani ne yapsın?
Merve Serhan'ın eşyalarını kaldırırken kirliler arasında garip bir koku farketti. Bu bir kadın parfümü idi. Yoksa....Merve hemen bütün parfümlerinin kokusuna teker teker baktı teker teker...
Ancak o kokuyu bulamadı. Aynı koku daha sonra ki akşam giydiği kıyafette vardı. Ve onda da...
Serhan'ın hep akşam giydiği kıyafetleri hep bu koku (yani kadın parfümü) kokuyordu. Hayır hayır olamaz...... Böyle bir şeye Merve asla izin veremez. Merve ağlamaya başladı. Elindeki her şeyi dağıttı. Evde neredeyse düzgün bir yer kalmamıştı.
Merve: Nasıl yapar bunu bana nasıl?😥😥😥😥Merve çok üzgündü...
Altı saat sonra.....
Serhan eve geldi ve kapıyı çaldı. Merve hemen açtı.
Merve: Hoşgeldin hayatım?
Serhan:😔
Merve: Ne oldu aşkım neyin var?
Serhan: Bir şeyim yok. Hiç bir şey yok!
Merve: Sakin ol sakin. Nasıl olsa başkasını bulursun.
Serhan: Hangi anlamda?
Merve: Her konuda. Artık nasıl anladıysan.
Merve Serhan'ı kokladı. Ve bu koku (o peşinden koştuğu aptal kızın------artık daha fazlasını demek isterdim de daha fazlası size ayıp olur----- parfümü) aynı kokuydu. Demek o kadınla buluşmuştu....Merve: Serhan sana bir şey soracağım. Sorabilir miyim?
Serhan: Tabii ki hayatım
Merve: Sen beni aldatıyor musun???1.bölümün sonu
Yeni bölüm 13 Temmuz Cuma....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Misteri / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!