Yeni Başlangıçlar

895 19 3
                                    

Kerim: Evet..

Merve bu sözü duyunca orayı hemen terk etti.

1 yıl sonra...
Kerim Oya ile birlikte balayına gitti. Ve yaklaşık 6 ay sonra geri döndü. Serhan ile Merve'nin bir erkek çocuğu oldu. Adını Berk koydular. Merve Kerim'i çocuğunu Serhan'ın kollarına teslim etti. Ve olayları akışına bıraktı. Ancak bu süre zarfında aşkları güçlendi. Merve ile Serhan birbirlerine bağladılar. Ancak Serhan sadakatini koruyamadı. Ve Tutku'nun alevinin peşinden gitti...

Şebnem yolda yürüyordu. Ancak yolda biri ona çarptı.
Şebnem: İnsan pardon der.
Emre: Pardon.

Şebnem tam giderken bir anda onun kolundan tuttu. Şebnem'e bu his iyi gelmişti. Ne kadar da o adamı tanımasa da..

Şebnem: Adınız nedir?
Emre: Emre. Peki ya sizin ki?
Şebnem: Şebnem.

Bir anda Şebnem onu öptü. Daha sonra Emre onun elinden tuttu ve onu bir otele götürdü.
...
Merve evinde otururken bir anda kapı çaldı. Merve elinde bardak ile kapıyı açtı. Merve gördüğü karşısında şok oldu ve elindeki bardağı yere düşürdü.
Merve: İnci ne işin var burada?
İnci: Geri döndüm.
Merve: Sen?
İnci: Bana onca iftira attın. Ama bak ben hala ayaktayım ve de çok mutluyum. Peki benim bombardımanıma dayanabilecek misin?

İnci Merve'yi kendine doğru çekti.

İnci: Kerim'i benden aldın. Peki şimdi onunla mutlu musun?
Merve: Özür dilerim ben!
İnci: Kerim ile mutlu musun!? 😡

O sırada bir ses duyuldu.
Serhan: Hayatım kim gelmiş?
...

Oya ile Kerim evinde otururken Oya Kerim'e sarıldı. Kerim ise onu istemedi.
Oya: Neden?
Kerim: Ne oldu?
Oya: Kendine neden bu eziyeti çektiriyorsun?!
...
İnci: Oooo birileri yeni koca yapmış!
Merve: İnci bak sakın yapma!
İnci: Ona her şeyi anlatacağım!
Merve: Yapma!

İnci Merve'yi bir hışımla itti. Ve Serhan'ın gördü. Artık yüz yüze savaşacaktı.

Bölüm sonu...

Bölüm etiketi: #yeniden

Geçmişte neler yaşandı?

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin