İntikam Hesaplaşması

439 9 0
                                    

Merve: Neden beni buraya çağırdın Kerim? Amacın bunu mu göstermekti? İşe yaramadı. Seni kıskanmadım. Çünkü ilişkimiz bitti.  Anla artık!

Merve tüm siniri ile orayı terk etmişti.   Ancak nereye patlayacağını ve bu sinirini ne geçireceğini bilmiyordu. Son günlerde aşırı stres yaşamıştı. Bu stres onu gerçekten çok yormuştu. Merve cafe'ye geri döndü. Ve mutfağa girdi. Mutfakta garip bir koku vardı. Daha sonra ise kapı kilitleme sesi duymuştu.
Merve: Kim var orada?
15 dakika sonra...
Merve bu ağır kokuya dayanamıyordu. Artık yere yapışmıştı. Zar zor nefes alıyordu. Ve inadına Demir cafe'de değildi. Peki ona bu durumu yaşatan kimdi?
....

Oya gözünü açtığında hastanede idi. Ve yanında doktor ile Adnan vardı.
Adnan: Nasıl hissediyorsun?
Oya: Değersiz ve kıymetsiz hissediyorum. Başka bir şey değil.
Adnan: Tamam sen sakin ol. Sana bomba gibi bir haberim var. Sen hamilesin! Bir bebeğimiz olacak!

Ve daha sonra kapı açıldı. Adnan'ın yüzü düştü. Çünkü gelen kişi beklenmedik bir misafirdi. Bu Deniz idi. Oya telaşlanmıştı. Ama belli etmemeye çalışıyordu.
Oya: Ne işi var bunun burada?
Deniz: Ben paradoks holding'in sahibi olarak size geçmiş olsun demeye geldim!

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin