Merve bu sözleri duyunca bir garip olmuştu. Sanki onları kıskanmıştı. Ama o Demir'i sevmiyordu ki yoksa...
Yok yok. O kısmı düşünmek bile istemiyordu. Ancak onları deli gibi kıskanıyordu..
1 gün sonra...
Merve Demir'in yanındaydı. Cupcake'de tadilat devam ediyordu. Merve cupcake'i açacaktı. Ancak Demir gelince tüm planları mahvolmuştu. Demir telefonda konuşuyordu. Merve bir şey söylemeye gelmişti. Ancak bir şok ile karşılaşmıştı. Masada duran uçak biletini gözünden alamıyordu.Demir: Evet İnci benim de biraz uzaklaşmam gerek. Biraz dinleniriz. Neyse sonra görüşürüz. Hadi bay.
Demir telefonu kapatmıştı. Konuşmanın sırası Merve de idi.
Merve: Ya ben anlamıyorum. Siz ikiniz daha yeni tanıştınız. Bu ne hız?
Demir: Neden takıldın ki bu olaya? Alt tarafı bir seyehat.
Merve: Yani siz daha birbirinizi bile tanımıyorsunuz.
Demir: Ya sen niye böyle davranıyorsun? Bu garip davranışlarını anlamıyorum.
Merve: ANLAMIYORSUN EVET!....
Oya'nın canı çok yanmıştı. Evet bu saçma bir entrika olabilirdi. Ancak bu ciddi bir iftira idi. Oya hastanede idi. Adnan bir şeyler getirmeye gitmişti. Bunu fırsat bilen Şahika konuşmaya başladı.
Şahika: Benden kurtulmak için böyle bir entrika kullanman ne kadar saçma! Karnındaki bebek düştü. Sence neden?
Oya: Senin yüzünden olabilir mi?
Şahika: Ya da senin Bu bebeği istememen olabilir mi?Adnan içeri girmişti.
Adnan: Ne işin var senin burada?Şahika hızla orayı terk etmişti. Ancak her şeyi çözmüştü..
1 hafta sonra...
Oya'nın ağrıları azalmıştı. Artık daha rahattı. Oya sakin bir gün geçirirken kapı çaldı. Gelen Deniz idi.
Oya: Ne işin var senin burada?
Deniz: Senin istediğin şey para. Aşk değil. Bunu biliyorum. Oya Deniz'i bir odaya götürmüş ve orada konuşmalarına devam etmişti. Adnan ise tam o sırada eve gelmişti.
Oya: Senin istediğin şeyi biliyorum!Oya Deniz'i kendine çekmiş ve onunla öpüşmüştü. Ancak tam o sırada kapıyı biri açmıştı!
BASILMIŞLARDI!
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mistério / SuspenseKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!