Kabus Devam Ediyor!

327 5 0
                                    

Şebnem Serhan'ın katilini bulmuştu. Hatta İnci'ye suçu itiraf ettirmişti. Hatta elinde delil bile vardı. Ancak Şebnem oyunu kurallarına göre oynayacak ve de Serhan'ın ölümüne sebep olan herkesin burnundan getirecekti dünyayı..

Şebnem hemen evi terk etmişti. Ve hastaneye gitmişti. Bir doktor ile görüşecekti. İnci'den nefret eden bir doktor..
Şebnem: Galiba sen bu İnci'den nefret ediyorsun değil mi?
Defne: Evet bir yanlış anlaşılma oldu ve beni Kerim ile çıkıyor zannetti. Halbuki onun sevgilisi ile çıkan Merve idi.
Şebnem: Sen kaza geçirdin öyle değil mi?
Defne: Evet yüzüm değişti çünkü bu kazada paramparça olmuştu yüzüm.

Defne eski fotoğrafını göstermişti. Gerçekten fotoğrafla alakası yoktu..
Şebnem: Peki onu hiç öldürmek istedin mi?

....

Oya boğulmuş taklidi yapmıştı ve bu taklit gerçekten işe yaramıştı. Şahika elini ondan çekmişti. Oya yanındaki saksıyı alıp onun kafasında patlatmıştı. Ve bu sebeple Şahika'yı yere sermişti. Oya ayağa kalkmıştı. Ama Şahika hala kalkmıyordu.
Oya: Şahika kalksana ayağa...
Şahika'nın başından kanlar geliyordu. Oya şok olmuştu. Şahika yere düşerken başı taşa denk gelmişti. Ve de bu yüzden Şahika'nın kafası yarılmıştı. Oya Şahika' yı kaldırdı. Sürükleyerek havuza attı. Kimsenin dikkatini çekmeden oradan ayrıldı. En azından olay yerini değiştirmişti. Hemen seraya koştu. Delilleri toplarken bir anda düşündü. Neden bu yola başvurmuştu ki? Oya gayet zeki bir kadındı. Onu halledebilirdi. Oya ağlamaya başladı. Ancak bu durumdan dolayı dışarıdan gelen bağırış seslerini duymamıştı. Bu ağlama bir ses ile sona ermişti.
Adnan: Hayatım ne işin var burada?

...
Merve gözünü yavaş yavaş açmıştı. Ve araba alevler içindeydi. Hemen kemerini açmayı denedi. Ancak başı çok dönüyor ve canı çok yanıyordu. Merve'nin kemeri birarz zorlanarak açıldı. Ancak etrafta telefonunu bulamamıştı. Kerim'in telefonu da yoktu. Arabanım kapısını açmayı denemişti. Ve kapı açılmıştı. Arabadan kalktı. Canı çok yanmıştı. Kerim hala baygındı. Daha sonra hemen Kerim'in yanına gitmişti. Ancak onun kapısı açılmıyordu.
Merve: Kerim uyansana!
Kerim bir türlü uyanmıyordu. Ancak nabzı atıyordu. Nabzını kontrol etmişti çünkü... Merve'nin hızlı davranıp Kerim'i kurtarması gerekiyordu. Çünkü araba alevler içindeydi...

1.5 yıl sonra...

Cupcake de bütün polisler toplanmıştı. Ve de cinayete kurban giden kişinin katilini almaya gelmişlerdi. Polisler cafe'ye girmiş ve katili yakalamıştı. Sonuçta ihbar etmişti biri. Ve kim ihbar ettiyse doğru etmişti. Katil oradaydı. Katile kelepçeyi takmışlardı. Ve onu arabaya bindirmişlerdi. Katil tek kelime bile etmemişti. Çünkü katil mahkemede konuşacaktı. Sonuçta artık köşeye sıkışmıştı...

Mahkeme günü...
Hakim: Sanık Merve Yenilmez. Polise verdiğiniz ifadede suçunuzu itiraf etmişsiniz.
Merve: Evet doğru. İtiraf ediyorum. Ben yaptım. Ben öldürdüm onu....

Bölüm sonu..

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin