İnci hapishaneden çıkmıştı. Özgürdü üstündeki suçlar kalkmıştı. Ve artık her şeyi yapabilirdi!
...
Merve: Hiç zannetmiyorum Şebnem!Merve odayı terk etmişti. Şebnem ise delirmişti. O sırada telefonu çalmıştı. O da telefonu açmıştı.
Şebnem: Ne var??Bir anda yüz ifadesi değişmişti. Koşarak ofisten çıkmıştı. Çünkü Ceren'i ölüm haberini almıştı.
1 gün sonra...
Cenaze bitmişti. Büyük bir kalabalık vardı. Evindeki herkes de dağılıyordu Merve de giderken baş sağlığı dilemişti.
Merve: Başın sağ olsun Şebnem. Merak etme 3 günlük sürenin 1 haftaya çıkardım. Rahat olabilirsin.Merve gitmişti. Herkes gittiğinde Şebnem yalnız kalmıştı. Ve açıkçası üzülmüştü. Sonuçta ölen kardeşiydi. Hem de onun yüzünden!
Şebnem: Benim yüzünden oldu.
Şebnem her şeyi dağıtıyordu.
Şebnem: Her şey benim yüzünden! Her şey benim yüzünden!
1 hafta sonra...
Oya Deniz'in evindeydi. Ona özür borçluydu.
Oya: Bak ben çok üzgünüm. Sen beni. Yüzünden vuruldun ve ben seni öylece bırakıp gittim.
Deniz: Hastanede yanımdaymışsın.
Oya: Evet ama uzun zamandır yüzüne bile bakmadım.
Deniz: Oya!Deniz Oya'yı kendine doğru çekmişti. Ve çok yaklaşmışlardı. Ve ateş ile barutun yan yana duramadığı gibi olanlarda yan yana duramamıştı. Öpüşmüşlerdi!
...
Şebnem: Artık şirket senin Merve!
Merve: Hahahah! Çok mutluyum biliyor musun?Şebnem derin bir nefes almıştı.
Merve: Çok üzülürsen asistanım olabilirsin!
Şebnem: Sen bedel ödeme işini unutma! Başka bir şey istemiyorum senden.
Merve: Hiç öyle bir şey olmadığını ve olmayacağını söylediğimi düşünüyorum ben!Şebnem sinirle odadan çıkmıştı. Şebnem kimseyle karşılaşmadan gitmişti. Ondan sonra odaya İnci girmişti.
İnci: Oo Merve Hanım..
Merve: Kuru kuru öyle olur mu İnci? İmparatoriçe Merve Hanım de bundan sonra! Hahahah!Merve hayal edemeyeceği kadar zengin olmuştu. O son gülen iyi güler lafına çok güzel inandırmıştı kendini ve öylede olmuştu. Herkesten intikamını almıştı. Mutlu son yaklaşmış mıydı acaba?
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!