Bırakma Beni

351 5 0
                                    

Merve ne yapacaktı ki şimdi? Hemen kendi kapısının oraya gitti. Kerim'in kemerini açmayı denemişti. Evet işe yaramıştı. Hemen var gücü ile Kerim'i dışarı taşımıştı. Arabadan uzaklaşmışlardı. Merve'nin o sırada dikkatini parıldayan bir şey çekmişti. Bu onun telefonuydu. Telefonuyla hemen ambulansı aramıştı..
...
İnci evde otururken kapı çalmıştı. O da kapıyı açmaya gitmişti. Ve karşısında bir kadın vardı.
Defne: Sürpriz!

...
Oya: Biliyor musun ben çok kötü bir şey yaptım.
Adnan: Ne oldu hayatım? Dışarıda kıyamet kopuyor.
Oya: Ben evli bir çiftin yuvasını yıktım. Elalemin kocasının metresi oldum!
Adnan: Neden?!
Oya: Çünkü çok sevdim. Hem de çok..
Adnan: Peki şimdi o adam nerede?
Oya: Öldü..
Adnan: Ne!
Oya: Merak etme seni de çok seviyorum hayatım...

Oya adeta Adnan'ı tehdit etmişti...

...
Akşam olmuştu. Merve ile Kerim hastanede idi. Daha doğrusu Kerim yoğun bakımdaydı. Ancak kimse ona bakmaya gelmemişti. Hiç kimse.. Bu çok garipti. Bir sıkıntı daha vardı. Demir Merve'nin Kerim'i görmesine izin vermiyordu. Merve ise odasında Demir ile oturuyordu.
Merve: Ben tuvalete gideyim hayatım.
Demir: Gel ben sana yardım edeyim.
Merve: Peki.

Merve tam tuvalete girecekken Demir'in karnına vurmuştu. Onu itmişti. Daha sonra ise koşarak Kerim'in yanına gitmişti.
1 dakika sonra..
Merve Kerim'e bakıyordu. Ancak bir gariplik dikkatini çekmişti. Nabız çizgisi dümdüzdü. Kerim ölüyor muydu?
Merve: Yardım ediin! Doktorlar sevgilim ölüyor!!
Merve doktor çağırmıştı. Doktorlar içeri girip Kerim'i hayata geri döndürmeye çalışıyordu. Merve ise sadece pencereden bakabiliyordu. Tam o anda Demir gelmişti.
Demir: Merve ne yaptın sen?!

Merve ağlıyordu. Sevdiği ellerinden kayıp gidecekti belki de...
Merve: Beni bırakma Kerim...

1.5 yıl sonra..
Mahkeme günü...
Merve: O anda gözüm dönmüştü. İcabına ben bakmaya karar verdim. Bana yaşattıklarının bedelini ödemeliydi sonuçta...

Bölüm sonu..

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin