Kerim: Hani beni istemiyordun?
Merve: Kerim daha fazla durma ve git!
Kerim: Seni almadan hiçbir yere gitmiyorum. Şimdi hazırlan dönüyoruz.
Merve: Hayır gelemem! Daha hazır değilim ben😒
Kerim: Aşkın için savaşmayacak mısın sen?
Merve: Evet iyi dedin. Savaşacağım. Bana yaşattıklarının aynısını yaşatacağım.Serhan hastane de idi.
Doktor: Merak etmeyin durumu iyi. Görebilirsiniz.Serhan: Oya beni çok korkuttun!
Oya: Bir daha beni bırakma. Tamam mı?
Serhan: Tamam bir daha senin elini asla bırakmayacağım kim ne derse desin!1 ay sonra...
Merve evine gitmişti. Ancak valizini topluyordu. Kızını evde bırakıp Kerim'e gidecekti. Serhan'a ihanetin ne demek olduğunu yaşatmaya kararlıydı.Tutku'nun kliniğine polis gelmişti
Tutku: Ne oluyor memur bey?
Polis: Hakkınızda şikayet var.
Tutku: Ne şikayeti?
Polis: İnsanları intihara sürüklüyormuşsunuz. Bu sebeple burayı mühürlemek zorundayım. Lütfen zorluk çıkarmayın.
Tutku çaresizce dışarı çıktı ve olanları öylece izledi. Ancak bu meslek için yıllarını vermişti. Tabii ki bunun için savaşacaktı...Merve valizini aldı. Ve gidiyordu. Taksiye bindi. Gözlerinden bir kaç yaş döküldü. Ama kararlı idi. Hemem whatsapp'ı açtı ve Serhan'a mesaj yazmaya başladı.
"Serhan. Uzun zamandır düşünüyorum. Ben gerçekten sevilmek istedim. Ve senin kalbinde bana yer olmadığını anladım. Ben gerçekten sevdiğim ve sevildiğim birinin yanına gidiyorum. Ne olur beni affet. Ve sakın peşimden gelme!"
Merve bu mesajı yazdı ve yolladı. Taksiye gereken parayı verdi. Ve arabadan indi. Kerim'in evinin bahçesine girdi. Şu anda kapının önündeydi. Kapıyı çaldı. Ve kapıyı Kerim açtı.
Merve: Ben evi terk ettim! Serhan'a bir mesaj attım. Ve ona her şey anlattım!
Kerim kapıyı sonuna kadar açtı. Evde Serhan vardı! Serhan'ın burada ne işi vardı. Merve elindeki valizi yere düşürdü....
Bölüm sonu...
Bölüm etiketi:#kacisplani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!