Kaçış

315 5 0
                                    

Merve eli kolu bağlı şekilde Şebnem'in karşısı da duruyordu.

Şebnem: Kimse seni duyamayacağı için ağzını açacağım.

Ve Şebnem sertçe Merve'nin ağzında bantı çıkardı.

Merve: Ahh!
Şebnem: Ne oldu? Canın çok mu yandı?
Merve: Neden bana bunu yaptın?
Şebnem: Bana yaptıklarının cezası bu!
Merve: Ben sana bir şey yapmadım! Sen kendin ettin kendin buldun!
Şebnem: Ne güzel söyledin öyle. Aynen şu an senin yaşadığın şeyi tanımladın.

Şebnem tam çıkıyordu ki..

Merve: Dur!
Şebnem: Ne var?
Merve: Tuvalete gitmek istiyorum.

Şebnem adamlarına işaret etti ve oradan ayrıldı. Adamlar Merve'nin ayağını açtı.
Merve: Elimi açmayacak mısınız?
'Talimat böyle!'
Merve: Peki!

Merve üzerindeki gelinlikle nasıl kaçacaktı bilmiyordu. Ancak bunu başarmak zorundaydı. Yanında tek bir adam vardı. Ve onun kolundan tuttu. Merdivenlerden inerken adamın ayağına vurdu. Adam kaydı ve aşağıya düştü. Merve kimse gelmeden hemen kaçtı. Ancak kapı kilitliydi. Adam yere düşünce ölmüştü. Kafası kanıyordu..

Merve adamın cebine baktı. Ve Bingo!

Anahtarlar oradaydı. Hemen onları aldı ve kapıyı açtı, oradan kaçtı. Elleri bağlıydı. Ama koşabiliyordu.

5 dakika sonra..
Merve arkasına baktığında kimse yoktu. Ama iyice emin olmak istiyordu. Tam o sırada ileride bir telefon kulübesi görmüştü. Hemen oraya gitti. Kulübeye girdi. Ancak bir sorun vardı. Telefon jeton ile çalışıyordu. Ve o sırada yere baktığında parıldayan bir şey gördü. Bu galiba jetondu!

Merve şanslı günündeydi. Hemen o jetonu aldı ve telefonda arama yapmak için kullandı. Hemen 155'i aradı.
Merve: Alo!

Ve o anda bir ses geldi. Merve o sesi tanımıştı.

Şebnem: Hahahah! Merve hemen buraya geri dön! Yoksa biricik sevgilin ölüverir!

Ve o anda arkadan Kerim'in sesi duyuldu.

Kerim: Merve sakın gelme!

Ve tam o anda telefon kapanmıştı.

Merve'nin yine eli kolu bağlıydı...

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin