Yükseliş

658 11 0
                                    

Merve: Bunu imzalarsam bütün dertler bitecek mi?
Şebnem: Evet.

Merve protokolü imzaladı. Şebnem anında kapının kilidini açtı.
Şebnem: Mahkeme yarın hazır olursan iyi edersin! Şimdi çıkabilirsin...

2 gün sonra...
Merve evde ağlıyordu. Çünkü çocuklarının velayetini alamamıştı. Ancak onun son bir silahı daha vardı. Merve çekmecede bir flaş bellek çıkardı.

5 yıl önce...
Merve: Serhan sen ne yaptığının farkında mısın?
Serhan: Evet. Bunu ailemiz için yaptım.
Merve: Sen katilsin! Bir de seninle evlenmem bekliyorsun.
Serhan: Eğer evlenmezsen o mağdur listesine sen de girersin. Demedi deme!
Merve: Sen beni tehdit ediyorsun.

Günümüz...
Serhan'ın işlediği cinayetin görüntüleri vardı bunun İçinde. Önce dahil olduğu kısımları sildi. Daha sonra tekrar bir flaşa koydu. Merve onu aldı. Hemen emniyet müdürlüğüne gitti ve görüntüleri teslim etti. Ve ifadesini verdi evine gitti. Ve televizyonunu açtı. Flaş haber! Ünlü iş adamı Serhan Aksak cinayet iddiasıyla tutuklandı!

Tam o sırada ise Merve bir haber gördü. O haber ise şuydu:
Ünlü çift Oya Sağlam ile Kerim Sağlam az önce boşandı.

Galiba bugün Merve'nin şansı yerindeydi. Evet bu haber onu mutlu etmişti. Ancak halletmesi gereken işler vardı.

Merve hemen komşusunun kapısını çaldı.
İnci: Ne oldu Merve?
Merve: Kocanı çağır.

1 dakika sonra...
Emre: Merve ben dediğim gibi araştırdım.
Merve: Evet çocuklarım benim değil mi?
Emre: Çocuklarınızın velayeti Serhan'a değil Şebnem'e ait. Boşu boşuna kendini tehlikeye attın! O kayıtların devamını biri bulursa işin bitti demektir. Seni de suçlarlar. Sırf konuşmadın diye..
Merve: Ne diyorsun sen?

Merve hemen evine gitti. Tam kapıyı kapatacaktı ki bir kargo gelmişti. Kargoyu teslim aldı. Bir paket gelmişti. İsimsiz biriydi. İçinden sadece bir CD çıkmıştı. Hemen o cd'yi aldı. Bilgisayarına taktı. Ancak...

Korktuğu şey başına gelmişti. Şu anda tam karşısında o görüntülerin devamı oynuyordu...

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin