Savaş Yeri

567 9 0
                                    

15 dakika önce...
Merve Oya'yı itmişti. Ve koşarak yukarı çıkmıştı. Yukarıda Serhan'ın bulmayı buluyordu. Ancak bir anda Oya peşinden gelmiş ve onu boğazlamaya başladı. Merve de onu boğazlamaya başladı. Daha sonra ise Oya'nın ayağı takıldı daha sonra Merve de onu boğazladığı için birlikte merdivenden yuvarlandılar. Ancak hala savaş devam ediyordu. Oya erken davrandı ayağa kalktı. Merve'yi tuttu ve onu yere itti. Merve ayağa kalktı ve eline gelen ilk vazoyu Oya'ya fırlattı. Birbirlerine ellerine ne geçerlerse fırlatıyorlardı...

Bu sırada Kerim İnci ve Serhan neredeydi?
Kerim ile Serhan yukarıda sert bir kavga ediyorlardı. Her yeri yara bere içindeydi. İnci ise hiçbir şey yapamıyordu. Ancak Serhan Kerim'e sert bir yumruk atmış. Daha sonra ise onu yere sermişti. Onu yakasından tutup pencereye boğarak getirmişti. İnci ne yapacağını bilemiyordu. Ancak Serhan kararlıydı. Kerim gerçekten köşeye sıkışmıştı..
....

Merve eline bir vazo almış. Ve isabetli bir şekilde Oya'ya isabet etmişti. Merve boynundaki fuları alıp Oya'nın boğazına dolamıştı. Artık yılların intikamını alma zamanı gelmişti. Oya tam önünde can çekişiyordu. Oya'nın hayatı Merve'nin ellerindeydi....

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin