Yeni Bir Hayat

362 4 0
                                    

Merve karşılık olarak elini uzatmış ancak Oya ona ani hareketle sarılmıştı.
Oya: Hoşçakal!

Oya oradan ayrılmıştı. Ve dışarıda onu Deniz bekliyordu. Oya onu bekleyen mutlu sona sonunda ulaşmıştı. Artık bu entrika ağından sonsuza dek kurtuluyordu.

Oya arabaya bindi. Deniz ile yurt dışına gideceklerdi ve çok mutlu olacaklardı. Artık o andan itibaren Oya'nın bu hikaye ile işi bitmişti. Buraya kadardı...

1 gün sonra...
Merve şirketteydi. Ve Demir'in ofisine bir evrak işi için gidecekti. Ancak ofisine girdiğinde eşyalarını topluyordu Demir.
Merve: Demir ne oldu?
Demir: Ben gidiyorum Merve!
Merve: Nasıl yani? İşini niye bırakıyorsun ki?
Demir: Evleniyorsun!
Merve: Bunun işine ne alakası var?
Demir: Bak! Ben beni sevmediğini her gördüğümde canım acıyor. Ruhum sancıyor. Dayanamıyorum! O yüzden gitmem ikimiz için de iyi olacak. Kendime yeni bir hayat kuracağım.
Merve: Peki! Yolun açık olsun. Bana kattığın her şey için sana teşekkür ederim!

Merve Demir'e sarılmıştı. Ve veda anı gelmişti.
Merve: Hoşçakal Demir!

Merve o ofisden ayrılmıştı. Bu onun yeni hayatına attığı ilk adımdı. Ya da o öyle sanıyordu..

1 ay sonra...
Beklenen an gelmişti. Düğün vakti!

Oradaki her şey çok güzeldi. Bir kere her yer bembeyazdı. Çünkü bu bir yaz düğünüydü. Herkes mutluydu. Ve her sandalye neredeyse doluydu. Herkes mutlu mesut bir şekilde gelin ve damadı bekliyordu. Ve de o da ne?!

Her yerde konfeti patlamıştı. Normalde tam şu anda gelin ve damadın gelmesi bekleniyordu. Ancak kapıdan sadece gelin çıkmıştı. Evet sadece Merve...

Eli kolu titriyordu. Makyajı akmıştı. Gözlerinden yaşlar aka aka gelmişti. Mikrofonu eline aldı. Ve sadece şu sözleri söyleyebildi.

'Düğün iptal!'

Bölüm sonu....

Bu arada Limit adlı hikayemi okursanız çok mutlu olurumm:)

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin