İşler Ciddileşince

522 10 0
                                    

Şebnem gözleri yaşlı bir şekilde karşısında duran cansız kardeşinin bedenine bakıyordu. Ancak zaman geri gelemezdi. Artık çok geçti. Emre hemen içeri geçti. Ve manzara hiç iç açıcı değildi. Çünkü Merve ve Oya yerde yatıyordu. Yaralılardı. Ancak durumları ağır değildi.

1 dakika önce...

Merve elindeki fuları iyice sıkıyordu. Ancak Oya tüm gücünü toplamış ve Merve'nin karnına iyi bir yumruk atmıştı. Ancak bu hamle ile ikiside yere yığılmıştı..

1 hafta sonra...
Serhan' a gizli bir cenaze yapılmıştı. Çünkü Serhan daha önce ölmüştü. Bu yüzden bu cenazenin ortaya çıkmaması gerekiyordu. Cenaze bitince Şebnem Merve'yi kenara çekmiş ve ona bir kağıt vermişti. Bu çocuklarının velayetiydi!

Şebnem: Bu kavga büyük bir ölüm getirdi. Bu yüzden artık son verelim.
Merve: Gerçekten mi?

Merve o kadar mutlu olmuştu ki dünyalar onun olmuştu sanki.. Ancak hikaye böyle bitmeyecekti. Merve'yi daha koca bir yığınla drama bekliyordu.

1 yıl sonra...
Merve 1 yıl boyunca hasret gidermiş. Ve artık aşkını yaşamıştı. Kendine bir yer satın almış. Ve orayı Cafe yapmaya karar vermişti. 1 ay boyunca neredeyse hazırlıklar tamamlanmıştı. Cafe'nin adını cupcake koymuştu. Her gün yoğundu.

Evde normal olmayan bir gün yaşarken Emre onu aramıştı.

Emre: Acil gelmen lazım!
Merve: Ne oldu?
Emre: Gelince anlatırım.

Merve hemen toparlanıp acele bir şekilde Emre ile Şebnem'in evine gitmişti. Şebnem o gece yoktu. Çünkü kafasını dağıtmaya gitmişti. Emre kapıyı açmış ve onu içeri almıştı. Daha sonra ona bir yığın fotoğraf vermişti. Bu Serhan'ın cenazesinin fotoğrafıydı!
Merve: Ne! Nasıl olur bu?
Emre: Sen otur. Sana su getireyim ben.

Emre Merve'ye su vermişti.

Emre: Kapıda buldum. Bekle devamı da var.

Merve Emre'yi beklerken bir anda bir yorgunluk gelmişti. Daha sonrasını ise hatırlamıyordu. Çünkü gerisi karanlıktı.

8 saat sonra...
Merve gözünü açmıştı. Ve kendini yatakta bulmuştu. Yanında ise çantası duruyordu. Hemen telefonunu alıp Emre'yi arayacaktı. Ancak telefonu alınca 22 arama 51 mesaj görmüştü. Hepsi Kerim'den di. Kerim Merve'ye ulaşamamış ve ona tonla mesaj yollamıştı!

Bölüm sonu...

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin