1 ay sonra...
Serhan üzgündü. Çünkü Tutku ölmüştü. Ona karşı hisleri vardı. Ve ona göstermesi gerektiği ilgiyi göstermediği için çok üzgündü. Onun yaptığı sadece Tutku'yu umutlandırmaktan başka bir şey değildi.Merve o yangında gördüklerini iyice düşündü. Ve kararını verdi. O yangında gördüklerini anlayacaktı. Hemen Şebnem'in yanına gitti.
Merve: Merhaba Şebnem.
Şebnem: Hangi rüzgar attı seni buraya?
Merve: Her şeyi biliyorum!
Şebnem: Neyi?
Merve: Tutku'nun katili sensin!....
Oya: Kerim.
Kerim: Ne oldu?
Oya: Ben o yangında ölümden döndüm. Ve hayatın ne kadar kısa olduğunu anladım. Her şey bitti artık boşanıyoruz!
Kerim: Evlenmemizi isteyen sendin. Düğün günü ufak bir kıvılcım başlattın. Sonra da yangına sürükledin. Ama tamam. Senin istediğin olsun.Kerim kapıyı çarptı ve oradan ayrıldı.
...
Şebnem: Merve. Ne istiyorsun?
Merve: Serhan ile boşanmamda işe yarayacak bir şey istiyorum.
Şebnem: Tamam. Sonra gördüklerini unutacaksın.
Merve: Anlaştık.
Şebnem: Serhan seni iki kere aldattı.
Merve: Ne!
Şebnem: Önce Oya'yla sonra Tutku'yla!
Merve: Ne!Merve anlık sinirle hemen eve Serhan'ın yanına gitti. Şebnem hemen Serhan'ın aradı.
Şebnem: Alo Serhan. Zamanı geldi.
Serhan: Emin miyiz?
Şebnem: Evet. Düşündüklerimiz doğru. Merve sebepsizce kendini ateşe atmış!
...Merve eve girdi. Serhan ile kavga edecekti. Ancak önce çocuklara bakması gerekiyordu. Çocuklarının odalarına baktı. Ancak yoklardı. Bütün evi gezdi ancak onları bulamadı.
Merve: Serhan çocuklar nerede!?
Serhan: Norveç'e gittiler.
Merve: Ne!
Serhan: Onları düşünmeden kendini ateşe vermişsin. Bu olaylar seni yıpratmış anlaşılan. Artık psikolojik rahatsızlıkların var. Birinden destek alman lazım.
Merve: Ne diyorsun sen kendine gel! Sen beni Tutku ile aldatmışsın!
Serhan: Bunların hepsi paronaya.
Merve: Çocuklarımı benden alamazsın!
Serhan: Merak etme Merve. Her şey düzelecek.Bir anda kapı açıldı. Ve içeriye iki beyaz giyinmiş adam girdi. Merve'ye doğru yaklaştılar. Merve kaçmaya başladı. Birine masanın üzerindeki vazoyu fırlattı.
Merve: Ben deli değilim!O adam vazo kafasına gelince bağırdı. Diğer adam ise diğerlerinden yardım istedi. Bir anda eve beş kişi daha girdi. Merve onlara eline ne geçerse fırlatıyordu. En sonunda pencerenin oraya geldi. Neyseki ev müstakil olduğu için pencereden rahatlıkla atlayabilirdi. Pencere büyüktü. Pencereden kolaylıkla atladı. Her yer cam kırığı olmuştu. Merve ayağa kalktı.
Serhan: Yakalayın onu! Birilerine zarar vermeden!
Merve tam koşacaktı ki iki adam onu yakaladı. Bir adama tekme attı. Diğerini ise itti. Ancak ittiği adam anında onun üstüne atladı. Başka adam ise onu ayaklarından çekiyordu. Merve yerlerde sürükleniyordu. En sonunda biri onun kollarından da tuttu. Artık kıpırdayamıyordu. Bir kadın geldi ve ona bir çeşit iğne yaptı. Merve önce kendini kuş kadar hafif hissetti. Gerisi karanlıktı..Bölüm sonu...
Bölüm etiketi: #suikast
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!