Parmaklıklar Ardında

240 5 0
                                    

Ceren: Alo! Ben bir ihbarda bulunacağım!

15 dakika sonra...

Merve ağlıyordu. Ellerinde kelepçe vardı. Ve onu arabaya bindirmişlerdi.
Çocukları ne olacaktı? Bunun tek bir cevabı vardı aslında.

Hayatları mahvolcaktı!

1 saat sonra...

Merve sorgudaydı.
Merve: Bakın ben yapmadım! Ben o gece...

Komiserin adı Kemal idi.
Kemal: Bak eğer suçunu itiraf edersen cezada indirim uygularım.
Merve: Ama siz beni dinlenmiyorsunuz ki?
Kemal: İyi peki. Götürün şunu!

Merve: Ama ben....

Merve parmaklıklar ardındaydı. Yapayalnız dı. Ve kimse ona güvenmiyordu...

...
Ceren Oya ile birlikte idi.
Oya: Hallettin mi?
Ceren: Son bir adım kaldı.
Oya: Umarım yakalanmayın.
Ceren: Offf yaa. Nasıl geldi bunlar başımıza?
Oya: Hepsi senin mükemmel planının yüzünden oldu.
Ceren: Tamam evet ben suçluyum. Oldu mu?!
Oya: Ceren bak bu yol...
Ceren: Ben gidiyorum dediğimde bile karşımdakinin kalbi kırılmasın diye bazı sözlerimi yutan bir insanım ben. Ben düşmanıma saldırırım dostuma değil. Bunu sakın unutma!

Ceren gitti.
Oya: Eminim öyledir.

...
Merve öylece duruyor ve olanları düşünüyordu. O sırada gardiyan Kerim ile birlikte geldi.
Merve: Kerim!
Kerim: İyi misin?
Merve: Değilim!
Kerim: Senin yapmadığına adım kadar eminim. Seni buradan kurtaracağım sevgilim.
Merve: Dinle beni. Eğer bana bir şey olur ve ben çıkamazsam..
Kerim: Böyle bir şey olmayacak!
Merve: Çocuklarım sana emanet. Bu hayatta tek güvenebileceğim kişi sensin.
Kerim: Tabii ki onlar benimle birlikte güvende. Sen onlar için endişelenme.

Arkadan şu ses duyuldu.
' Hadi süre doldu!'

Kerim: Daha zaman var!
Merve: Seni seviyorum!

Kerim gitmişti. Ama doğruydu. Neden zamanı az vermişlerdi ki. Bir anda topuklu ayakkabı sesi yankılanmıştı. Biri gelmişti. Ve bu Ceren idi.
Merve: Ceren!
Ceren: Bak ben duruma baktım. Elimden geldiğince sana yardım edeceğim.
Merve: Bir halimi hatrımı sorsaydın keşke. Ayrıca bir anda iyilik meleği mi oldun?
Ceren: Halini anlıyorum. O yüzden sormadım. Ayrıca neden yardım ettiğime gelince. Sen Aksak'ların varisinin annesinin!
Merve: Sadede gel.
Ceren: Suçunu itiraf etmekten başka yolun yok.
Merve: Ama ben..
Ceren: Bak eğer itiraf etmezsen cezan daha fazla olacak. Bunun geri dönüşü yok. Ölüyü mü ayağa kaldıracağız?

'Görüşme bitti!'

Ceren: Dediklerimi düşün. Çocukların için. Belki onların ilk okula gittiği günü göremeyeceksin ama eğer itiraf edersen en azından mezuniyetini göreceksin.

Bu sözler gerçekten çok iddialıydı. Ceren ardından bomba bırakıp gitmişti.

Merve: Gardiyan komiser ile görüşmek istiyorum! Her şeyi itiraf edeceğim!

....
Ceren çıkmıştı. Ve telefonu çalıyordu. Bu önemli bir telefonu. Hemen açmıştı.
Ceren: Alo! Dediklerini harfiyen yaptım. İntikamını aldım!
Şebnem: Bravo Ceren! Beklenmedik bir performansı gerçekten....

Bölüm sonu....

Kocamın MetresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin