Şebnem şok olmuştu. Ceren tam karşısında dikilmişti!
Ceren: Sürprizz!
Merve: Kimsiniz siz?
Ceren: Ceren. Ceren Aksak.Merve bir Aksak daha görmüştü. Ve şok olmuştu. Oya ise hiç şok olmuşa benzemiyordu. Sanki bir şey biliyor gibiydi.
Şebnem: Ceren çalışma odasına!
Şebnem Ceren'i adeta oraya sürüklemişti.
Şebnem: Ne oluyor Ceren?
Ceren: Hakkıma almaya geldim!
Şebnem: Pardon? Ne hakkından bahsediyorsun?
Ceren: Ben de bir Aksak'ım unuttun mu? Daha doğrusu beni zorla sırf kıskançlıktan merdivenden itip sakatlamıştın. Ne çabuk unuttun! Ben sakatlanınca ailem beni yanına bile yaklaştırmadı. O zamanlar farkında değildim. Aksak soyadımı benden aldınız siz! Ama artık yeniden Aksak'ım ben! Ve bırakılan vasiyete göre benim de bu şirkette hissem var!
Şebnem: Ceren!
Ceren: Sıradaki toplantıda görüşürüz!Ceren gitmişti. Şebnem'in elini çabuk tutması ve intikamını alması gerekiyordu.
Ceren odadan çıkınca Oya'ya baktı. Ama bakış imalı bir bakıştı. Sonra oradan ayrıldı.
Merve: Sen bu kadını nerden tanıyorsun?
Oya: Nerden tanıyacağım canım?
Merve: Sana bakışlarını gördüm.
Oya: Aa tanımıyorum dedim ya.
Merve: Peki. Ha bu arada Şebnem bize hiçbir şey yapamaz. Sen merak etme!...
İnci'yi Emre hastaneye götürmüştü. Günler geçmiş ve İnci taburcu olmuştu. Şu an evde otıruyorlardı. Ve yemek yiyorlardı.
Emre: Daha iyi misin?
İnci: Evet. Sen olmasaydın ben..O anda kapı çalmıştı. Kapıya yardımcı bakmamıştı.
İnci: Beyzaa! Aaa niye bakmıyor kapıya.
Emre: Ben bakarım.
İnci: Hayır otur sen!
Emre: Sen rahatsızsın İnci!
İnci: Peki.Emre kapıyı açar açmaz Defne kapıyı itti. O delikten Şebnem ve Defne içeri girdi.
Şebnem: Süpriz!...
Merve evde oturuyordu. Çocukları ile ilgileniyor ve Kerim ile olacak evliliğini düşünüyordu. O anda kapı çalmıştı. Merve ise kapıyı açmaya gitti.Merve kapıyı açınca şoke olmuştu. Geren Ceren idi!
Ceren: Sürprizz!Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!